peri web forums

fs admin at www0.org
Wed Feb 2 01:01:25 EET 2005

On Tue, 01 Feb 2005 23:34:15 +0200, Petros Velonis wrote:

> O/H Κώστας Μπουκουβάλας έγραψε:

> Είμαστε αυτοί που μεγαλώσανε με κονσόλα (πχ DOS) και όχι με GUI Windows. Η
> δύναμη της συνήθειας παίζει μεγάλο ρόλο ιδιαίτερα όταν δεν είσαι
> υποχρεωμένος να δεχτείς κάτι με το ζόρι.
>
> Πέτρος

I beg to defer και είμαι σίγουρος και άλλοι. Εντελώς τυχαία χωρίς καν να
ήταν το θέμα οι υπολογιστές και χωρίς καν η σχολή μου / ασχολίες μου να
ήταν για υπολογιστές ξεκίνησα με mailing lists ως χρήστης το 96. Ήταν
για προοδευτική/experimental rock/metal αν και αυτό έχει ελάχιστη σημασία,
majordomo ήταν όλες.

Παρόλα αυτά δεν βλέπω καμιά δυσκολία στη συνήθεια και τίποτα το "low" στα
webforums. Ναι, έχουν "κατανάλωση bandwidth" και δεν έχουν τη δυναμικότητα
των news και των mailing lists (στο archiving και χρήση) αλλά έχουν τα
πλεονεκτήματα τους.

Τα κυριότερα είναι:

- Σωστό authentication χρηστών (αν όλα πάνε καλά). Στα news ας μη
μιλήσουμε καλύτερα για το τι γίνεται και οι mailing lists υποφέρουν από
όλα τα δεινά του email protocol. Και δε βλέπω να έχουμε ιδιαίτερη κλήση
προς τα gpg τελευταία ούτε πολλές mailing lists πάνε πολύ μπροστά με πολύ
strict acceptance policy.

- Εμφάνιση, εκφραστικότητα. Κυρίως λόγω των εικόνων που μπορούν να μπουν
με tags στα μηνύματα και avatars. Εκτός από το ότι έχουν πλάκα δίνουν άλλο
πνεύμα αν δεν υπάρχει spamming το οποίο σπάνια υπάρχει λόγω του πρώτου
πλεονεκτήματος.

Τέλος θα ήθελα να προσθέσω ότι ακούγεται θλιβερή η άποψη ότι οι mailing
lists είναι δείκτης IQ ή ότι τα webforums είναι για ηλίθιους ή δε ξέρω και
γω τι άλλο.

Φαντάζομαι οι περισσότεροι εδώ χρησιμοποιούσαν πάντα internet για θέματα
υπολογιστών και πιθανόν για θέματα υπολογιστών που έχουν θέμα τον
προγραμματισμό.

Σε αυτή την περίπτωση για σωστό formatting του code πάνω από όλα και
εντελώς δευτερευόντως για bandwidth ή για "l33tness" χρειάζονται οι
mailing lists έναντι των webforums.

..Τέλος πάντων αρκετά, ελπίζω να έγινα κατανοητός.