peri web forums

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Sun Jan 30 12:38:32 EET 2005

O/H Thanos Kyritsis έγραψε:

>Φαύλος κύκλος βρε παιδιά.
>
>Γράφτηκες σε ένα forum και για να μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις και να
>βγάζεις άκρη, τελικά το έβαλες να σε ενημερώνει με e-mail.
>
>Γιατί να μη γραφόσουν από την αρχή σε μια mailing list να ησύχαζες ??

Γιατί γεμίζω με e-mail που δεν με ενδιαφέρουν. Και αν κάποιος στείλει
απάντηση σε μια ερώτηση που έκανα αλλά ξεχάσει να με βάλει στο CC θα
πρέπει να το ψάχνω στο γραμματοκιβώτιο που έχω. Το παράπονο που έκανε ο
Κεραμίδας πριν από λίγες μέρες το είδες; Άσε που λυπάμαι να τα σβήνω.

>Αντί να συζητάμε για Νόμους, Καταστατικά, Προβλήματα Συμμετοχικότητας,
>Εφορίες, Λογιστικά και τα λοιπα, συζητάμε για τα web forums. Εμένα
>γιατί μου φαίνεται κάπως ανώριμο και εκτός τόπου/χρόνου αυτό ?

Συζητάμε και για αυτά. Αν δεις τα άλλα e-mail θα δεις ότι τα web forums
είναι αυτό που προτιμούν οι καινούριοι. Έχουνε γίνει διάφορες έρευνες(1)
για τα friendly interface και την εργονομία των εφαρμογών. Σε κάποιον
που πρότεινα το OpenOffice μου έκανε παράπονα και έλεγε ότι ναι μεν δεν
έχει τα bugs και δουλεύει καλά αλλά δεν έχει την εργονομία της Μ$ η
οποία έδωσε λεφτά όχι για καλό προγραμματισμό αλλά για εργονομική
σχεδίαση. Αυτό προτείνουμε και εμείς. Να έχει η mailing list ένα φιλικό
interface.  Λίγοι ήταν οι καινούριοι που κάνανε ερώτηση και η πρώτη
απάντηση ήταν "ψάξτε στη λίστα";  Δεν θα αλλάξουμε τη λίστα. Θα μπορούμε
όμως να διαλέγουμε αν θα γεμίζουν  τα γραμματοκιβώτια μας με  thread που
δεν μας ενδιαφέρουν ή μόνο με απαντήσεις που υποβάλλαμε στο forum.

Τέλος πάντων νομίζω ότι το θέμα κλείνει αν κάνουμε αυτό που πρότεινα και
πιστεύω συμφωνούν όλοι. Παίρνουμε κάποια έτοιμα script-προγράμματα και
τα προσαρμόζουμε ώστε όλα τα e-mail της κάθε λίστας να εμφανίζονται και
σε ιστοσελίδες. Εγώ μπορώ να καθίσω να σχεδιάσω τις ιστοσελίδες. Ποιος
ξέρει ΡΗΡ και μπορεί να προσαρμόσει τα έτοιμα script;

Πέτρος

(1) Ένας καθηγητής εφαρμογών (με διδακτορικό) εδώ στα ΤΕΙ Λάρισας μου
είπε ότι έχουνε γίνει Master και διδακτορικά πτυχία για αυτό το θέμα.