peri web forums

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Jan 29 11:39:23 EET 2005

On Saturday 29 January 2005 11:04, Petros Velonis wrote:
> Στα forums που είχα γραφτεί (είχαν το vBulletin) εμένα μου έρχονταν η
> απάντηση σε e-mail πέρα από το ότι καταχωρούνταν στο forum.
> Μήπως πρέπει να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου;

Φαύλος κύκλος βρε παιδιά.

Γράφτηκες σε ένα forum και για να μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις και να
βγάζεις άκρη, τελικά το έβαλες να σε ενημερώνει με e-mail.

Γιατί να μη γραφόσουν από την αρχή σε μια mailing list να ησύχαζες ??

Γιατί αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια ? Τα προβλήματα του συλλόγου στην
παρούσα φάση είναι το αν θα δώσουμε στους trigger happy keyboarders
ακόμα ένα μέρος να τσακώνονται και να κάνουνε flames ?

Αντί να συζητάμε για Νόμους, Καταστατικά, Προβλήματα Συμμετοχικότητας,
Εφορίες, Λογιστικά και τα λοιπα, συζητάμε για τα web forums. Εμένα
γιατί μου φαίνεται κάπως ανώριμο και εκτός τόπου/χρόνου αυτό ?

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)