peri web forums

Alexios Zavras zvr+hellug at zvr.gr
Sun Jan 30 13:40:34 EET 2005

Petros Velonis wrote [edited]:
> Έχουνε γίνει διάφορες έρευνες(1)

Yparxoyn ereynes gia o,tidhpote kai bgazoyn o,ti apotelesma thes...
Eytyxws, giati etsi panta mporeis na yposthrikseis opoia thesh thes. :-)

> Δεν θα αλλάξουμε τη λίστα. Θα μπορούμε όμως να διαλέγουμε [...]

Eimai ki egw ths apopshs oti h pollaplothta den tha blapsei.
Etsi o kathenas tha mporei na dialegei ton tropo epikoinwnias
poy ton boleyei perissotero (mail, news, webforums, ... sms? :-).
Analoga me ti kserei, ti ton boleyei, ti ypodomh exei sthsei, klp. klp.
Me mia epifylaksh mono (bl. parakatw).

> Παίρνουμε κάποια έτοιμα script-προγράμματα [...]

Ayton ton aoristo plhthyntiko ton fobamai.
An einai o Syllogos na prosferei kati ws yphresia (px. forums)
de shmainei oti kapoios prepei na einai ypeythynos gia aythn ?
[rwtaw, den kserw pws doyletete (akoma) :-)]
Giati an ksafnika stamathsei na doyleyei, kapoios prepei na kanei kati.
Na mh stelnei kapoios erwthseis se webforum kai oi alloi
na mhn tis blepoyn sta news (kai ara na mhn apantane).

--
-- zvr --