Proeklogikes e3aggelies

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Fri Jan 21 11:28:04 EET 2005

Petros Velonis wrote:

>Όλα αυτά βέβαια δεν θα γίνουν σε μια νύχτα ούτε και όλα μαζί. Σκοπός είναι να χτίσουμε τα θεμέλια και σταδιακά, βήμα-βήμα με καλό, όμως, ρυθμό να τα υλοποιήσουμε. Άτομα σαν τον Σπύρο θα χρειαστούν αλλά όπως μου είπε και κάποιο πρώην μέλος του ΔΣ "ο σύλλογος χρειάζεται (και)φρέσκο αίμα" - η παρένθεση δικιά μου.

Κατ' εμέ, ο σύλλογος χρειάζεται πολύ περισσότερα και πολύ σημαντικότερα.
Χρειάζεται δραστηριοποίηση. Χρειάζεται αντικειμενικούς και εφικτούς
στόχους - βραχυπρόθεσμους, όχι μεσο- μακρο- αοριστίες. Χρειάζεται
lifting στο image του ώστε να πείσει τα μέλη του ότι έχει λόγο ύπαρξης.
Χρειάζεται "δέσιμο" και οργανωτικές δομές για να δώσει στα μέλη που θα
μπορούσαν να συνεισφέρουν το κίνητρο και το πλαίσιο στο οποίο να το
κάνουν. Και πάνω απ' όλα ο σύλλογος πρέπει να καταφέρει να "καίει"
λιγότερο τα δραστήρια μέλη του, και ένα καλό βήμα προς αυτή την
κατεύθυνση είναι η παρουσία στη λίστα υποψηφίων δύο μελών του
απερχόμενου ΔΣ. Θα ήθελα να υπήρχαν περισσότεροι, αλλά από τα ολότελα... :-)

(just €0,02 from me)

Α.