Proeklogikes e3aggelies

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Fri Jan 21 10:56:06 EET 2005

> An eklegw thelw na kinhthw pros kyriws pros tis e3hs kateythynseis

Όσον αφορά τις προτιθέμενες κινήσεις του Σπύρου πιστεύω ότι όλοι οι υποψήφιοι έχουμε παρόμοιες αν όχι ίδιες.

Οι κατευθύνσεις στις οποίες θέλω εγώ και κάνα δύο άλλοι υποψήφιοι (όπως μιλήσαμε στο 2o DW) είναι, πρώτον, να αποκτήσει ο σύλλογος μια θεσμική υπόσταση ως ο πρώτιστος φορέας ενημέρωσης και φορέας συνεργασίας σε οτιδήποτε έχει σχέση με το ΕΛ/ΛΑΚ.
Δεύτερον, θέλω οι δραστηριότητες του συλλόγου να έχουν και οικονομικό όφελος πρώτον προς τον σύλλογο και δεύτερον σε μέλη τα οποία θα συνεργάζονται. Δεν αξίζει να στηρίζεται ο σύλλογος μόνο στις συνδρομές που πληρώνουν τα μέλη του.

Όλα αυτά βέβαια δεν θα γίνουν σε μια νύχτα ούτε και όλα μαζί. Σκοπός είναι να χτίσουμε τα θεμέλια και σταδιακά, βήμα-βήμα με καλό, όμως, ρυθμό να τα υλοποιήσουμε. Άτομα σαν τον Σπύρο θα χρειαστούν αλλά όπως μου είπε και κάποιο πρώην μέλος του ΔΣ "ο σύλλογος χρειάζεται (και)φρέσκο αίμα" - η παρένθεση δικιά μου.

Πέτρος Βελώνης