Proeklogikes e3aggelies

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Fri Jan 21 11:57:01 EET 2005

> Κατ' εμέ, ο σύλλογος χρειάζεται πολύ περισσότερα και πολύ σημαντικότερα.
> Χρειάζεται δραστηριοποίηση. Χρειάζεται αντικειμενικούς και εφικτούς
> στόχους - βραχυπρόθεσμους, όχι μεσο- μακρο- αοριστίες. Χρειάζεται

Έχω την εντύπωση ότι οι μεσο/μάκρο πρόθεσμοι στόχοι βασίζονται σε πολλούς βραχυπρόθεσμους στόχους, κατάλληλα οργανωμένους. Αν το μόνο που κάνεις είναι να βάζεις σκέτους βραχυπρόθεσμους στόχους που δεν βασίζονται σε κάποιον μεσοπρόθεσμο τότε βλέπεις το δέντρο αλλά όχι το δάσος.

> lifting στο image του ώστε να πείσει τα μέλη του ότι έχει λόγο ύπαρξης.
Ήδη ανέφερα πως θα το κάνει αυτό.

> Χρειάζεται "δέσιμο" και οργανωτικές δομές για να δώσει στα μέλη που θα
> μπορούσαν να συνεισφέρουν το κίνητρο και το πλαίσιο στο οποίο να το

Και αυτά τα ανέφερα. Δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει ένα e-mail όπου θα εξηγώ με κάθε λεπτομέρεια διάφορες δομές, πρωτοβουλίες, ενέργειες με τις οποίες θα πραγματοποιηθεί ο στόχος.

My 0,02.

Πέτρος