IDEA

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Jan 11 22:42:39 EET 2005

* Petros Velonis [2005-01-10 10:54]:
> shmeio. Do8hkan deltia eksousiodothshs ktl alla an 8eloume na
> allaksoume to katastatiko prepei ektos apo isxurh pleiopshfia na
> exoume kai thn apopsh ths pleiopshfias. An 8eloume auth h fora pou 8a
> mazeutoume oloi mazi na einai h teleutaia (apo aposph taksidiou) as

Σε αυτή τη συνέλευση, παρόλο που η πρόσκληση ανέφερε και το θέμα της
τροποποίησης καταστατικού στην ημερήσια διάταξη, δε νομίζω να μπορέσουμε
να κάνουμε κάτι γι' αυτό εκείνη την ημέρα. Ας βγει πρώτα ένα ΔΣ με όλες
τις προβλεπόμενες διαδικασίες, να κάποια θέματα που πρέπει να
τακτοποιηθούν, και μετά το κοιτάμε και αν θα αλλάξει κάτι. Πάντως γενικά
δε νομίζω ότι υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα με το καταστατικό...

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr