law & order

Richard Kweskin rkwesk at yahoo.com
Mon Jan 10 12:18:13 EET 2005

> Yparxei kai h lysh tis deyterhs kalphs me deyterh
eforeytikh klp klp.
San
> yparxoyn eklogika kentra, to opoio efarmozetai se
alloys syllogoys
kai
> epomenos ypotheto pos einai nomimo. To mono erotima
einai an tha
brethoyn
> atoma gia th diadikasia.

Pisteuo oti prepei *toulaxiston mia fora* na bre8oume
oloi mazi se ena
shmeio. Do8hkan deltia eksousiodothshs ktl alla an
8eloume na
allaksoume to katastatiko prepei ektos apo isxurh
pleiopshfia na exoume kai thn
apopsh ths pleiopshfias. An 8eloume auth h fora pou 8a
mazeutoume oloi
mazi na einai h teleutaia (apo aposph taksidiou) as
er8oun oloi gia na
"nomimopoihsoume" ola ta sxetika me deuterh kalph ktl.

Petros Velonis

Geia sas

Einai ena problhma pou oloi mas exoume apopsi.

O sullogos, poles fores, leitourgei swsta oso ka8enas
apo mas grafei th gnwmh edw sth lista.

Mono gia to nomo me ekloges h allagh tou katastatikou
prepei na kanoume allws.

Hellug einai pandou sthn Ellada kai etsi prepei. Einai
para poli pio 8etiko apo problhmatiko. Oloi mas 8a
8eloume na eimaste oloi mazi ka8h fora, alla edw sth
lista eimaste.

Mprabo pou exoume brei mia lusi gia to nomo me deltia
eksousiodothshs.

Richard