IDEA

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Mon Jan 10 10:54:38 EET 2005

> Yparxei kai h lysh tis deyterhs kalphs me deyterh eforeytikh klp klp. San
> yparxoyn eklogika kentra, to opoio efarmozetai se alloys syllogoys kai
> epomenos ypotheto pos einai nomimo. To mono erotima einai an tha brethoyn
> atoma gia th diadikasia.

Pisteuo oti prepei *toulaxiston mia fora* na bre8oume oloi mazi se ena shmeio. Do8hkan deltia eksousiodothshs ktl alla an 8eloume na allaksoume to katastatiko prepei ektos apo isxurh pleiopshfia na exoume kai thn apopsh ths pleiopshfias. An 8eloume auth h fora pou 8a mazeutoume oloi mazi na einai h teleutaia (apo aposph taksidiou) as er8oun oloi gia na "nomimopoihsoume" ola ta sxetika me deuterh kalph ktl.

Petros Velonis