ΑΙΣΧΟΣ

Balaskas Euaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Thu Nov 25 14:22:16 EET 2004

Balaskas Euaggelos wrote:

> Μπορεί να βγεί ένα εμαιλ σε πιο επίσημο ύφος για την Κυριακή (Σπύρο ?)

Όπα sorry - το παραπάνω πήγαινε για την συνάντηση της Κυριακής για τον
σύλλογο.

Ήθελα να γράψω εάν υπάρχει η δυνατότητα να βάλουμε κάτι στην αρχική
σελίδα του hellug ή να το δημοσιεύσουμε στις λίστες ώρα και μέρα, κάτι
ως πρόσκληση σε όλους.

Υ.Γ.: Όσοι ήρθανε στις εκθέσεις θα είδανε ότι το δικό μου προσωπικό ύφος
δεν ήταν κατά των Windows. Αντίθέτως (όπως είπαμε και στους ανθρώπους
της Microsoft) εμείς θέλουμε να προτείνουμε στον κόσμο και στους
επιχειρηματίες λύσεις καλύτερες (ποιοτικά) και φθηνότερες για το σπίτι
και τις επιχειρήσεις τους. Δεν ήθελα να δημιουργήσω ένταση. Απλά θεωρώ
την δουλειά μου αρκετά σημαντική και "ψιλοενοχλούμε" όταν διαβάζω κάτι
τέτοιο. Προς Θεού δεν πιστεύω σε καμία κόντρα και επειδή είμαι Μηχανικός
Πληροφορικής η δουλειά μου είναι να μπορώ να δίνω λύσεις ανεξάρτητα από
την τοπολογία τόσο σε δίκτυα όσο και σε λειτουργικά συστήματα.