ΑΙΣΧΟΣ

fs admin at www0.org
Thu Nov 25 16:41:15 EET 2004

On Thu, 25 Nov 2004 08:19:57 +0200, Balaskas Euaggelos wrote:

> ...το Linux δεν είναι επιλογή, είναι ανέκδοτο...

Για να μην μπω σε πολιτική συζήτηση - που μπορώ αλλά δεν έχει σχέση με την
τεχνολογία - και για να μη μπω σε hate-mail - που μπορώ αλλά δεν βοηθάει
σε τίποτα τους νέους χρήστες -, μέσα στο top 5 των προβλημάτων του linux
αυτή τη στιγμή είναι (mind the gap) κάτι ενθουσιασμένα αντι-ψώνια που
επειδή σαν και μας τραβάνε 27 ώρες το εικοσιτετράωρο μπροστά απ' τον
υπολογιστή και έχουν πιθανόν κάποιο μυαλό στο κεφάλι τους, παρασύρονται
απ' τον ενθουσιασμό της - πιθανόν πρόσφατης - εκμάθησης τους στο linux που
λένε σε όποιον και όποιαν βρουν ότι το linux είναι ένα "πανεύκολο
αντικατάστατο των windows".

Η αρχική εντύπωση της "ευκολίας" να μάθουν ένα unix σύστημα που απλά
τυχαίνει σε ΚΑΠΟΙΕΣ διανομές ΑΝ μάθεις τα tools να είναι ΠΙΘΑΝΟΝ
ευκολότερο είναι ο βασικότερος λόγος της αποστροφής πολλών χρηστών από το
linux. Οι αρθρογράφοι πολλών περιοδικών μπορεί να είναι απόφοιτοι CS με
μεταπτυχιακά και ποτέ να μην έμαθαν ότι υπάρχουν διαφορετικά λειτουργικά
από τα microsoft windows και ότι μάλλον έχουν steeper learning curve.

Όταν μου λέει μέσα στον ενθουσιασμό του ο πατέρας μου ότι τώρα που έμαθε
σε ένα χρόνο να χειρίζεται windows - κουτσά στραβά - και με βλέπει σε
linux μου λέει "και linux θα μάθω ρε θα δεις" και του απαντάω "δεν
πρόκειται".

Δεν προτείνω ότι η συγκεκριμένη αρθρογράφος μίλησε έτσι επειδή της τα
έχουν κάνει μπαλόνια - τα κ***μάγ***α; - για την ευκολία του linux αλλά
έχω βαρεθεί να βλέπω ανθρώπους να μιλάνε αρνητικά για το linux για αυτόν
ακριβώς το λόγω και είπα να κάνω ένα σχόλιο που κατά τι γνώμη μου είναι
παραγωγικότερο από το "κάψτε τη μάγισσα".

-fs