ΑΙΣΧΟΣ

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Nov 25 13:44:09 EET 2004

Thanos Kyritsis wrote:
[snip]

>Όπως λοιπόν μεταξύ μας έχουμε πεί 200 φορές να δεχόμαστε κάποια posts στην LGU
>με χιούμορ, έτσι και εδώ να δεχτείτε με χιούμορ μια κριτική που γίνεται από ένα
>περιοδικό που στηρίζει το Linux και ειδικά όταν αυτή προέρχεται από μια στήλη
>που υπάρχει για να δίνει μια χαλαρότητα και έναν σαρκασμό στις καθημερινές
>περιπέτειες ενός χρήστη υπολογιστών που ψάχνεται καθημερινά και δοκιμάζει
>διάφορα πράγματα.

Πέραν μάλιστα αυτού, θα έλεγα ότι το συγκεκριμένο άρθρο εντάσσεται -
κατ' εμέ - στην κατηγορία "there's no such thing as negative publicity".

Ταυτόχρονα, καταμαρτυρά δύο πραγματικότητες:

α) Το Linux και το OSS/FS γενικότερα γίνονται μέρος της καθημερινότητας
και το ευρύ κοινό εκτίθεται ταχύτατα σε αυτά
β) Το επόμενο "οχυρό" που πρέπει να κατακτηθεί (και ας μην έχουν
τελειώσει ακόμα οι προηγούμενες μάχες) είναι η οξύτητα της καμπύλης
εκμάθησης για τον αρχάριο

Ούτε και εγώ βλέπω τον παραμικρό λόγο για οποιαδήποτε αντίδραση -
επίσημη ή όχι. Κι ας μη χωνεύω τον κ. Δήμου :-p

My 2 eurocents.