ΑΙΣΧΟΣ

Thanos Kyritsis djart at hellug.gr
Thu Nov 25 13:25:56 EET 2004

Αρχικό μήνυμα από  Balaskas Euaggelos <ebalaskas at ebalaskas.gr>:

> Μπορεί να έγραψα το email με κάπως ιδιαίτερο ύφος -
> ήθελα να δω λίγο και τις δικές μας αντιδράσεις.
>
> Θα συμφωνήσω με ότι έγραψαν όλοι οι υπόλοιποι σε αυτήν την λίστα λοιπόν.
>
> Να αναφέρω για τα πρακτικά ότι δεν χρησιμοποιώ το Linux για χόμπι -
> το έχω ξαναπεί εργάζομαι σε αυτό το λειτουργικό γιατί βγάζω λεφτά!!!
>
> Απλά "πληγώνεται" ο εγωϊσμός μου με κάτι τέτοια.
>
> Μπορεί να βγεί ένα εμαιλ σε πιο επίσημο ύφος για την Κυριακή (Σπύρο ?)

Εγώ είμαι της άποψης να μη βγεί κανένα e-mail σε κανένα ύφος.

Δηλαδή, θα σου άρεσε κάθε φορά που εμείς ως προσωπική άποψη λέμε πως τα Windows
είναι ανέκδοτο, να έβγαιναν κάποιοι Windows administrators να μας την λέγανε
επειδή πληγώνεται ο εγωισμός τους και με τη σειρά τους εργάζονται σε αυτό το
λειτουργικό και αγαπάνε τη δουλειά τους ??

Το RAM αν μη τι άλλο είναι αντικειμενικό περιοδικό, μας έχει βοηθήσει αφάνταστα,
δεν έχει θίξει το σύλλογο ποτέ και κάνει σωστά τη δουλειά του.
Οι αρθογράφοι του έχουν την ικανότητα με χιουμοριστικό ύφος (βλέπε Δήμου) να
επισημαίνουν πως για έναν αρχάριο χρήστη υπάρχει δυσκολία εκκίνησης με το
λειτουργικό αυτό.
Η συγκεκριμένη στήλη είναι χιουμοριστική γενικότερα. Και εκφράζει μια άποψη. Εγώ
τη δέχομαι. Αν έρθει αύριο ένας αρχάριος και μου πεί έβαλα το Linux και τα έκανα
μαντάρα, δεν θα πληγώσει τον εγωισμό μου. Είναι γεγονός.

Όπως λοιπόν μεταξύ μας έχουμε πεί 200 φορές να δεχόμαστε κάποια posts στην LGU
με χιούμορ, έτσι και εδώ να δεχτείτε με χιούμορ μια κριτική που γίνεται από ένα
περιοδικό που στηρίζει το Linux και ειδικά όταν αυτή προέρχεται από μια στήλη
που υπάρχει για να δίνει μια χαλαρότητα και έναν σαρκασμό στις καθημερινές
περιπέτειες ενός χρήστη υπολογιστών που ψάχνεται καθημερινά και δοκιμάζει
διάφορα πράγματα.

Αν απο εκεί και πέρα, προσωπικά θίγεσαι, υπάρχει και η αλληλογραφία του
περιοδικού για τους αναγνώστες τους. Δε χρειάζεται να το κάνουμε επίσημα ως
σύλλογος. Δεν κρίνανε το σύλλογο.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering