Ergasies kai prwtoboylies (Re: Etsi dokimastika ena forum)

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Thu Nov 18 10:34:26 EET 2004

O/H Spiros Bolis έγραψε:

>Ki egw eimai mesa gia na dianemoyme CD 'h DVD (poy tha ta grafw *kai* egw)
>alla oxi gia na baloyme lefta sto tameio, alla gia na boithisoyme ena
>foykara poy de borei na katebazei me tis meres apo dialup.

Αποκλείεται να μπουν χρήματα στο ταμείο με το να πληρώνει κάποιος τα
μεταφορικά για 2-3 CD. Το θέμα όμως είναι να μην αναγκάζεται κάποιος
καινούριος να παρακαλέσει από τη λίστα αν μπορεί κάποιος να του στείλει
την τάδε διανομή. Δεν ήταν μια η φορά που έγινε αυτό. Μάλιστα ήρθα και
εγώ σε αυτή τη θέση. Όπως και να είναι δεν νιώθεις άνετα. Ο καινούριος
μάλιστα θα είναι διστακτικός, θα προκαταβάλλει ότι δεν γίνεται κτλ. Δεν
θα είναι πιο εύκολο ο φουκαράς να το βλέπει στο site του συλλόγου και
απλά να στέλνει ένα μήνυμα στο ΔΣ, το οποίο με τη σειρά του θα τα
στέλνει; Και για να παρακάμψουμε τα της εφορίας κτλ το ΔΣ μπορεί να
λέει: Κώστα που μένεις στη Κρήτη στείλε τη διανομή τάδε στο Ρέθυμνο στο
τάδε όνομα κτλ. Μανώλη που μένεις στην Θεσσαλονίκη στείλε την τάδε
διανομή στην Αλεξανδρούπολη κ.ο.κ αφού ούτως ή άλλως δεν είναι έσοδα.

>Den eimai teleiws antithetos me to na bgaloyme (o Syllogos kai oxi kapoios
>apo emas) katitis, alla exeis idea ti xreiazetai apo pleyras forotexnikwn
>gia na ginei ayto? Exeis diathesh kathe 2 mhnes na apodideis FPA sthn
>Eforia?  Kai na kratas biblia A/B/G/D/E kathgorias me logisth? Kai an

Σπύρο καλά τα λες. Πες μου όμως, αυτά δεν γίνονται τώρα; (ΦΠΑ για τις
εγγραφές ατόμων στο σύλλογο); Ή μήπως αυτά θα ξεκινήσουν μόνο σε
περίπτωση που πχ στέλνουμε CD;

>Kales oi idees, kalh kai h ormh poy exete. Alla giati den "periorizeste"
>se kati pio kontino?

Τα οποία δεν γνωρίζουμε.
Για όσα αναφέρεις παρακάτω πες ότι χρειαζόμαστε πχ κάποιον που γνωρίζει
ΡΗΡ ώστε να ..... Χρειαζόμαστε κάποιον που θα μπει στο Plone και θα
κάνει το Χ,Υ και Ω. Γιατί δεν λέει κανείς στον Παναγιώτη να φτιάξει αυτό
που λέει στο Plone;

Και για να ολοκληρώσω (γιατί ξεφύγαμε λίγο από το θέμα) η γνώμη μου
είναι ότι όταν κάποιος καταθέτει ερώτηση στο forum, η ερώτηση θα πρέπει
να  στέλνεται στη λίστα με τίτλο την κατηγορία στο forum. Παρομοίως και
οι απαντήσεις από τη λίστα θα πρέπει να στέλνονται στο forum. Αυτό που
έχω δει σε πολλά site είναι ότι το καλύτερο εργαλείο για forum είναι το
vBulletin. Επίσης οι απαντήσεις θα πρέπει να στέλνονται στον αποστολέα
(της ερώτησης) όταν το έχει επιλέξει αυτό. Forum = λίστα σε web.

Πέτρος