Etsi dokimastika ena forum

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Wed Nov 17 16:13:49 EET 2004

When the date was Wednesday 17 November 2004 12:19, Petros Velonis wrote:

> Μην το λες αυτό. Στο 2ο συνέδριο ΕΛΛΑΚ, το οποίο είχα παρακολουθήσει στη
> Θεσσαλονίκη, στην ομιλία του Στοϊλη περί Hellug αυτά που άκουσα ήταν ότι
> ο σύλλογος μια χαρά είχε ξεκινήσει αλλά για τις *σημερινές ανάγκες* δεν
> είναι καλά οργανωμένος και *χρειάζεται* *αναδιοργάνωση*.

Ναι, μπράβο, συμφωνώ! Ξέρεις πόσο καιρό το λέμε αυτό; Ψάξε στα archives της
λίστας και δες!

Μην ξεχνάμε ότι η συζήτηση γίνεται στο context της ιδέας για δημιουργία fora.
Αν τώρα πιστεύετε ότι ο μόνος τρόπος να καλύψουμε τις "σημερινές ανάγκες" και
να "αναδιοργανωθούμε" είναι να αποκτήσουμε forum, τι να πω...

> Να σου θέσω εγώ ένα θέμα το οποίο αν μπορέσω θα το πραγματοποιήσω. Γιατί
> ο σύλλογος να μην πουλάει με αντικαταβολή τα CD διανομών Linux;  Και αν
> μου πεις ότι αυτά είναι κερδοσκοπικά κτλ τότε  α)βλέπε
> http://www.eexi.gr  και β) ποιος κλαίει τη μοίρα του συλλόγου, λέει
> πολλά και κάνει λίγα;

α) Γιατί το κάνει ήδη η EEXI!
β) <Pine.LNX.4.58.0411171326350.3035 at playschool.noc.uoa.gr>, aka, τα μεταξωτά
βρακιά,[0] έχουν συγκεκριμένα requirements.

[0] Συγνώμη για το κατακρήμνισμα του επιπέδου της συζήτησης, αλλά μερικά
πράγματα εκφράζονται πολύ πιο εύστοχα και εύγλωττα από τη Λαϊκή σοφία μας...

--
 Michael Iatrou