Ergasies kai prwtoboylies (Re: Etsi dokimastika ena forum)

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Wed Nov 17 18:59:22 EET 2004

O/H Spiros Bolis έγραψε:

>re seis.... to site toy hellug to exete dei pote sas?
>(den anaferomai mono ston Petro alla kai ston Panagiwth poy leei
>peri organwshs. Tha apanthsw poly argotera giati pnigomai)..

Μια σύντομη απάντηση σε όσα είδα:
Ας καταγραφούν όλες αυτές οι ανάγκες, δραστηριότητες και τέλος πάντων οι
διάφορες εκκρεμμότητες και ας κάνουμε αυτό που λέει ο Ευάγγελος
Μπαλάσκας. Όταν θα γίνουν οι εκλογές και μαζευτούμε όλοι μαζί στην Αθήνα
για να ψηφίσουμε θα τα συζητήσουμε και θα αναλάβει ο καθένας κάποιες
ευθύνες. Μέχρι τότε να δημοσιευτεί αυτή η λίστα και όσοι μπορούμε να
βοηθήσουμε τώρα ας το πράξουμε.

Όσον αφορά τα CD, ναι δεν θα πουλάμε διανομές απλά θα στέλνουμε CD.
Και σχετικά με το ΣΔΟΕ, αν αναλάβω εγώ τα λογιστικά του συλλόγου, τότε
θα έρχομαι στην Αθήνα κάθε φορά που χρειάζεται.

Πέτρος