Etsi dokimastika ena forum

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Wed Nov 17 15:58:00 EET 2004

When the date was Wednesday 17 November 2004 01:45, Thanos Kyritsis wrote:

> Νομίζω πως δεν έχεις δίκιο εδώ. Ο Παναγιώτης πρότεινε τη χρήση των
> forums και έστησε μόνος του σε δικούς του πόρους forums και τα διέθεσε
> εθελοντικά για κοινή χρήση.
> Ε, μην τον κατηγορείς ότι μιλάει πολύ και κάνει λίγα. Τί άλλο να κάνει
> δηλαδή ?

Δεν αναφέρομαι στον Παναγιώτη, είναι μια γενική, ρητορική ερώτηση, στο πνεύμα
του προβληματισμού που επικρατεί!

> Τώρα του έδωσες το δικαίωμα να βγεί να πεί πως "έκανε μια πρόταση και
> πέσανε να τον φάνε οι "κλίκες" του συλλόγου".

Έχεις δει πολλές κλίκες του ενός (άντε των δύο, να βάλω και τον Μπόλη) ατόμου;
Προσωπική άποψη εκφέρω, όπως κι ο Παναγιώτης, τίποτα περισσότερο.

Όλα τα υπόλοιπα, IMHO, είναι flaimbait και δεν έχω όρεξη να δαγκώσω. ΔΞ/ΔΑ.

--
 Michael Iatrou