Etsi dokimastika ena forum

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Wed Nov 17 12:19:31 EET 2004

O/H Michael Iatrou έγραψε:

>When the date was Tuesday 16 November 2004 17:58, Παναγιώτης Κρανιδιώτης

> Ενοχλούμαι γιατί βλέπω συνεχώς κριτική και τάση αυτοαναίρεσης του
> συλλόγου,
>
>αλλά δεν βλέπω κανέναν να παίρνει πρωτοβουλίες και να κάνει κάτι.
>Να στο θέσω διαφορετικά; Στατιστικά έχω παρατηρήσει πως αυτοί που συμβάλλουν
>με πράξεις είναι αυτοί που κάνουν τη λιγότερη "φασαρία" και κριτική για το
>σύλλογο.

Μην το λες αυτό. Στο 2ο συνέδριο ΕΛΛΑΚ, το οποίο είχα παρακολουθήσει στη
Θεσσαλονίκη, στην ομιλία του Στοϊλη περί Hellug αυτά που άκουσα ήταν ότι
ο σύλλογος μια χαρά είχε ξεκινήσει αλλά για τις *σημερινές ανάγκες* δεν
είναι καλά οργανωμένος και *χρειάζεται* *αναδιοργάνωση*.

> Θέσε ένα _συγκεκριμένο_ θέμα για συζήτηση, ανέπτυξε τις θέσεις σου
> και να
> είσαι σίγουρος πως αν έχω κάτι συνεισφέρω, θα συμμετέχω.

Να σου θέσω εγώ ένα θέμα το οποίο αν μπορέσω θα το πραγματοποιήσω. Γιατί
ο σύλλογος να μην πουλάει με αντικαταβολή τα CD διανομών Linux;  Και αν
μου πεις ότι αυτά είναι κερδοσκοπικά κτλ τότε  α)βλέπε
http://www.eexi.gr  και β) ποιος κλαίει τη μοίρα του συλλόγου, λέει
πολλά και κάνει λίγα;

Πέτρος