Etsi dokimastika ena forum

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Nov 17 01:45:55 EET 2004

On Tuesday 16 November 2004 20:54, Michael Iatrou wrote:
> When the date was Tuesday 16 November 2004 17:58, Παναγιώτης
> Κρανιδιώτης

Με τρώνε τα χέρια μου να γράψω "συμφωνώ απόλυτα".
(ναι, είμαι πάντα κάργα περίεργος, είναι του χαρακτήρα μου).

Όσο για τα παρακάτω, θα πρότεινα να σταματήσετε τις κοκορομαχίες και να
συζητήσετε σε σοβαρό επίπεδο:

> Μήπως μιλάμε πολύ και κάνουμε λίγα;

Νομίζω πως δεν έχεις δίκιο εδώ. Ο Παναγιώτης πρότεινε τη χρήση των
forums και έστησε μόνος του σε δικούς του πόρους forums και τα διέθεσε
εθελοντικά για κοινή χρήση.
Ε, μην τον κατηγορείς ότι μιλάει πολύ και κάνει λίγα. Τί άλλο να κάνει
δηλαδή ?

Τώρα του έδωσες το δικαίωμα να βγεί να πεί πως "έκανε μια πρόταση και
πέσανε να τον φάνε οι "κλίκες" του συλλόγου".
Και το 50 φορές χειρότερο είναι πως ταυτόχρονα το ίδιο δικαίωμα δίνεις
και στο Ζακυνθηνό να βγεί και να πεί "εγώ σας τα λεγα".

Άρα undo το thread και redo from start ;>

Αφού υπάρχει η πρόταση των forums, αφήστε να ακουστούν επιχειρήματα υπέρ
της. Ελευθερία του λόγου, ελευθερία απόψεων. Δεν θα ζυμώσουμε 40 μέρες,
συζήτηση κάνουμε, όπως θα την κάναμε και σε μια καφετέρια. Από τη
συζήτηση κάτι θα βγεί.
Πιστεύω πως καλύτερα να συζητάμε (ή έστω να τσακωνόμαστε) παρά στη λίστα
να επικρατεί μούγκα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?