Etsi dokimastika ena forum

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Wed Nov 17 11:54:41 EET 2004

O/H Michael Iatrou έγραψε:

>Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει... "Γιατί ο σύλλογος δεν κάνει το ένα; Γιατί ο
>σύλλογος δεν κάνει το άλλο;"
>Να ρωτήσω και εγώ: "Γιατί δεν κάθεσαι να το κάνεις εσύ;"
>Ξεκίνα να δουλεύεις σε μια ιδέα, δείξε κάτι στον σύλλογο, πέρα από λόγια, και
>πιστεύω πως θα βρεθεί κόσμος να ακολουθήσει!
>Αντί να κλαίτε τη μοίρα του συλλόγου, κάντε κάτι για να την αλλάξετε!

Πρώτον, αυτός είναι και ο λόγος που έβαλα υποψηφιότητα, αν το είχες
προσέξει. :-P

Δεύτερον, αν δεν είμαι σίγουρος ότι η ιδέα στην οποία θα δουλέψω θα
γίνει αποδεκτή από τα μέλη του συλλόγου τότε πραγματικά δεν κάθομαι να
ζυμώσω. Για αυτό ο Παναγιώτης είπε να γίνει το φόρουμ δοκιμαστικά και σε
ουδέτερο έδαφος, επειδή ήξερε ότι κάποιοι θα αντιδράσουν και θα το
καταπολεμήσουν. Κοίταξε λίγο τα άτομα που συμμετέχουν σε αυτή τη
συζήτηση. Ο Παναγιώτης και εγώ το υποστηρίζουμε, ο Στοίλης πρότεινε
διορθώσεις, ο Μπαλάσκας δήλωσε συμμετοχή, ο Αλέξανδρος πρότεινε κάτι
εναλλακτικό, ο Τερζόπουλος το υποστηρίζει υπό όρους, ο Ντόκολας έκανε
προτάσεις και οι μόνοι που αντιτίθονται είσαι εσύ και ο Σπύρος (ίσως
ξέχασα κάποιον).

Το σκεπτικό μου δεν είναι να βρω άτομα μέσα από τον σύλλογο ώστε να
δουλέψουμε σε κάτι και να βγάλουμε χρήματα. Σκοπός είναι να τα βρει ο
σύλλογος και να πάρει και αυτός χρήματα.
Και αφού το θέτεις έτσι, ρωτάω: Είναι κανείς που να ξέρει πως μπορούμε
να "ανακαλύπτουμε τα φράγκα" ;  Γιατί εγώ δεν ξέρω. Αυτά που ξέρω και
έχω στο μυαλό μου είναι για το πως μπορούμε να οργανωθούμε καλύτερα.

Τελικά θα το φτιάξουμε το φόρουμ ή όχι;

Πέτρος