Etsi dokimastika ena forum

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Tue Nov 16 17:58:47 EET 2004

On Tue, 16 Nov 2004 16:16:09 +0200, Michael Iatrou <m_iatrou at freemail.gr>
wrote:

> Είστε πολύ αθώοι αν πιστεύετε ότι "απλά υπήρχε μια αιωρούμενη
> χρηματοδότηση, ο
> σύλλογος όμως δεν ενδιαφέρθηκε και τελικά τη πήρε ο πρώτος που έδειξε
> ενδιαφέρον"...
>
> Τώρα που το ξανασκέφτομαι, το "αθώοι" δεν είναι το κατάλληλο εκφραστικό
> μέσο,
> πιο εύστοχο είναι το "βαθιά νυχτωμένοι".
> Δεν θα επανέλθω επί του θέματος.

Όχι θα έλεγα να επανέλθεις. Δεν πετάμε κάτι και μετά λέμε δεν θα επανέλθω.
Εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει πολύ να μάθω. Όχι τίποτα άλλο μεθαύριο
μπορεί να σου προτείνω να κάτσουμε στο ίδιο τραπέζι με κάποιους απ΄αυτούς
τους "αετονύχηδες" πρέπει να ξέρω γιατί θα πείς όχι. Κοίτα Μιχάλη να
μιλάμε σοβαρά. Ούτε παιδάκια είμαστε ούτε τίποτα σχολιαρούδια (τουλάχιστον
μιλάω για τον εαυτό μου). Ότι έχουμε να πούμε ας το πούμε να τελειώνουμε
με κάποια πράγματα.
και συνεχίζω παρακάτω...

> Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει... "Γιατί ο σύλλογος δεν κάνει το ένα; Γιατί
> σύλλογος δεν κάνει το άλλο;"
> Να ρωτήσω και εγώ: "Γιατί δεν κάθεσαι να το κάνεις εσύ;"
> Ξεκίνα να δουλεύεις σε μια ιδέα, δείξε κάτι στον σύλλογο, πέρα από
> λόγια, και
> πιστεύω πως θα βρεθεί κόσμος να ακολουθήσει!
> Αντί να κλαίτε τη μοίρα του συλλόγου, κάντε κάτι για να την αλλάξετε!

Καταρχήν αυτή η αντιμετώπιση δεν δείχνει ωριμότητα και διάθεση για
διάλογο. Δηλαδή απαγορεύεται ο σχολιασμός; Δεν έχουν τεθεί ερωτήματα;
Δηλαδή τι πρέπει να γίνεται να είμαστε μουγκα στην στρούγκα, να κάνει
κάποιος κάτι γιατί έτσι του κάπνισε και μετά να λέμε το μακρύ μας και το
κοντό μας;  Μήπως τελικά δεν μιλάμε αρκετά; Μήπως θα έπρεπε περισσότερο;
Γιατί το σύστημα θα πρέπει να είναι μονολιθικό; Τελικά υπάρχει σύστημα;
Δεν τα λέω αυτά ούτε για να την πω σσε κάποιον ούτε εκνευρισμένος είμαι.
Παρατηρώ όμως ότι ενοχλήσαι από την όλη συζήτηση λές και δέχεσαι επίθεση
για κάτι. Υπάρχει διάθεση να μιλήσουμε σε ένα ήρεμο κλίμα; Εκτός αν
επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά (και δεν το έχεις αρνηθεί ευθέως ακόμα)
θεωρείς ότι δεν υπάρχει κάτι να συζητήσουμε. Πάντως να ξέρεις δεν θα ήθελα
επ ουδενί να μετατραπεί το συγκεκριμένο thread σε μια αντιπαράθεση 2
ατόμων. Ας βρούμε κάποιο τρόπο να μην συμβεί αυτό.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org