Etsi dokimastika ena forum

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Tue Nov 16 16:16:09 EET 2004

When the date was Tuesday 16 November 2004 12:35, Petros wrote:

> Σχετικά με αυτούς που ανακάλυψαν το linux επειδή υπήρχαν φράγκα πρέπει
> να πω ότι τέτοια νοοτροπία δεν κάνει καλό αλλά όπως είπε και ο
> Παναγιώτης γιατί να μην πάρουν τα φράγκα αφού υπήρχαν;

Είστε πολύ αθώοι αν πιστεύετε ότι "απλά υπήρχε μια αιωρούμενη χρηματοδότηση, ο
σύλλογος όμως δεν ενδιαφέρθηκε και τελικά τη πήρε ο πρώτος που έδειξε
ενδιαφέρον"...

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, το "αθώοι" δεν είναι το κατάλληλο εκφραστικό μέσο,
πιο εύστοχο είναι το "βαθιά νυχτωμένοι".
Δεν θα επανέλθω επί του θέματος.

> Γιατί ο σύλλογος
> να μην ψάχνει για προσφορές και να ενημερώνει τα μέλη του; Γιατί να μην
> οργανώνει αυτός κάποιες ομάδες που θα απορροφούν τα φράγκα, θα προωθούν
> τη διάδοση του Linux/ΕΛΛΑΚ και θα προσθέτουν κάτι στο ταμείο του
> συλλόγου; Σε αυτό που λέω θα διαφωνήσουν μόνο τα άτομα που προτιμούν
> μόνο το χαβαλέ και τα άτομα που έχουν σταθερή και μόνιμη εργασία. Και
> για να είμαι ξεκάθαρος, εγώ έχω εργασία απλά δεν αξίζει να αφήσουμε τα
> άτομα που έχουν αποθέματα ενέργειας να μένουν στάσιμα ενώ κάποιοι άλλοι
> ανακαλύπτουν το linux έτσι απλά και γρήγορα.

Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει... "Γιατί ο σύλλογος δεν κάνει το ένα; Γιατί ο
σύλλογος δεν κάνει το άλλο;"
Να ρωτήσω και εγώ: "Γιατί δεν κάθεσαι να το κάνεις εσύ;"
Ξεκίνα να δουλεύεις σε μια ιδέα, δείξε κάτι στον σύλλογο, πέρα από λόγια, και
πιστεύω πως θα βρεθεί κόσμος να ακολουθήσει!
Αντί να κλαίτε τη μοίρα του συλλόγου, κάντε κάτι για να την αλλάξετε!

--
 Michael Iatrou