Etsi dokimastika ena forum

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Tue Nov 16 20:54:07 EET 2004

When the date was Tuesday 16 November 2004 17:58, Παναγιώτης Κρανιδιώτης
wrote:

> [...]
> τους "αετονύχηδες" πρέπει να ξέρω γιατί θα πείς όχι. Κοίτα Μιχάλη να
> μιλάμε σοβαρά. Ούτε παιδάκια είμαστε ούτε τίποτα σχολιαρούδια (τουλάχιστον
> μιλάω για τον εαυτό μου). Ότι έχουμε να πούμε ας το πούμε να τελειώνουμε
> με κάποια πράγματα.
> και συνεχίζω παρακάτω...

> Καταρχήν αυτή η αντιμετώπιση δεν δείχνει ωριμότητα και διάθεση για
> διάλογο. Δηλαδή απαγορεύεται ο σχολιασμός; Δεν έχουν τεθεί ερωτήματα;
> Δηλαδή τι πρέπει να γίνεται να είμαστε μουγκα στην στρούγκα, να κάνει
> κάποιος κάτι γιατί έτσι του κάπνισε και μετά να λέμε το μακρύ μας και το

Μιλάμε πολύ ή μάλλον κριτικάρουμε πολύ και κάνουμε λίγα! Αυτό ήταν το point!
Οι ιδέες είναι καλές, οι πράξεις είναι ακόμη καλύτερες!

> Μήπως τελικά δεν μιλάμε αρκετά; Μήπως θα έπρεπε περισσότερο;

Μήπως μιλάμε πολύ και κάνουμε λίγα;

> Παρατηρώ όμως ότι ενοχλήσαι από την όλη συζήτηση λές και δέχεσαι επίθεση
> για κάτι.

Ενοχλούμαι γιατί βλέπω συνεχώς κριτική και τάση αυτοαναίρεσης του συλλόγου,
αλλά δεν βλέπω κανέναν να παίρνει πρωτοβουλίες και να κάνει κάτι.
Να στο θέσω διαφορετικά; Στατιστικά έχω παρατηρήσει πως αυτοί που συμβάλλουν
με πράξεις είναι αυτοί που κάνουν τη λιγότερη "φασαρία" και κριτική για το
σύλλογο.

> Υπάρχει διάθεση να μιλήσουμε σε ένα ήρεμο κλίμα; Εκτός αν
> επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά (και δεν το έχεις αρνηθεί ευθέως ακόμα)
> θεωρείς ότι δεν υπάρχει κάτι να συζητήσουμε.

Θέσε ένα _συγκεκριμένο_ θέμα για συζήτηση, ανέπτυξε τις θέσεις σου και να
είσαι σίγουρος πως αν έχω κάτι συνεισφέρω, θα συμμετέχω.

Αν συνεχίσεις τις ρητορικές ερωτήσεις "δεν πρέπει να συζητάμε περισσότερο; δεν
πρέπει να κάνουμε  αυτό; δεν πρέπει να κάνουμε εκείνο;", λυπάμαι, σταματάω
εδώ.

--
 Michael Iatrou