Etsi dokimastika ena forum

Petros velonis at freemail.gr
Tue Nov 16 12:35:50 EET 2004

> At 02:21 μμ 15/11/2004, Spiros Bolis wrote:

> Αυτά τα λέει όποιος γνωρίζει και είναι σωστά - για όποιον γνωρίζει.
> Η μεγάλη διαφορά μιας λίστας (ή ενός newgroup μιας και αναφέρθηκε) με
> "οτιδήποτε" βασισμένο στον Ιστό (web-based), είναι οτι τα πρώτα
> απευθύνονται
> σε ένα μικρό κοινό, ενώ το δεύτερο σε ένα μεγάλο.

Συμφωνώ. Είναι πιο εύκολο για έναν αρχάριο (στο Linux) να κοιτά  ένα
forum από το να ψάχνει μέσα στα αρχεία της λίστας

> Αν το forum λειτουργήσει *συμπληρωματικά* προς τη λίστα,

Αν πρόσεξα καλά, κανείς δεν είπε να διαχωριστεί η λίστα από το forum. Αν
το forum αντικατοπτρίζει τη λίστα σε μορφή web τότε καταρρίπτονται οι
βασικοί λόγοι διαφωνίας.
Διαφωνώ με κάτι που είπε ο Αλέξανδρος. Όταν θέτεις μια ερώτηση στο forum
μπορεί να θες να γίνεται forward σε e-mail σου η απάντηση. Αυτό πρέπει
να είναι δικαίωμα επιλογής και όχι υποχρεωτικό. Είναι αλήθεια ότι δεν
μπορείς να πας κάθε λίγο και λιγάκι στο forum για να δεις αν σου απαντήσανε.

> Θεωρώ πάντως λάθος το forum να *αντικαταστήσει* τη λίστα, ειδικά
> εφόσον η λίστα είναι
> το "επίσημο" όργανο του συλλόγου.

Προσυπογράφω.

Όσο για κάποια άλλα πράγματα που ειπώθηκαν σχετικά με το πρόσωπο του
συλλόγου κτλ η γνώμη μου είναι ότι ο σύλλογος θα μπορούσε να έχει ένα
πιο φιλικό πρόσωπο απέναντι σε όσους γράφονται. Δεν έχει κακό πρόσωπο
αλλά με ένα forum (και με άλλους τρόπους) νομίζω ότι οι newbies μπορούν
να προσεγγίσουν πιο εύκολα τον σύλλογο. Και η φράση "ο σύλλογος δεν έχει
όρια" είναι λάθος να προσδίδει *μόνο* το νόημα "ας κάνει κάθε μέλος του
συλλόγου ό,τι θέλει, ο σύλλογος δεν θα τον εμποδίσει".  Πρέπει να
προσθέσουμε ότι "ο σύλλογος θα τον βοηθήσει και  θα οργανώνει
προσπάθειες που θα προτείνουν τα μέλη του".
Σχετικά με αυτούς που ανακάλυψαν το linux επειδή υπήρχαν φράγκα πρέπει
να πω ότι τέτοια νοοτροπία δεν κάνει καλό αλλά όπως είπε και ο
Παναγιώτης γιατί να μην πάρουν τα φράγκα αφού υπήρχαν; Καλά θα κάνει και
ο σύλλογος να ανακαλύπτει τα φράγκα. Ποιοι διαφωνούν; Γιατί ο σύλλογος
να μην ψάχνει για προσφορές και να ενημερώνει τα μέλη του; Γιατί να μην
οργανώνει αυτός κάποιες ομάδες που θα απορροφούν τα φράγκα, θα προωθούν
τη διάδοση του Linux/ΕΛΛΑΚ και θα προσθέτουν κάτι στο ταμείο του
συλλόγου; Σε αυτό που λέω θα διαφωνήσουν μόνο τα άτομα που προτιμούν
μόνο το χαβαλέ και τα άτομα που έχουν σταθερή και μόνιμη εργασία. Και
για να είμαι ξεκάθαρος, εγώ έχω εργασία απλά δεν αξίζει να αφήσουμε τα
άτομα που έχουν αποθέματα ενέργειας να μένουν στάσιμα ενώ κάποιοι άλλοι
ανακαλύπτουν το linux έτσι απλά και γρήγορα.

Πέτρος Βελώνης