Γιατί οι Έλληνες πρέπει να είμαστε περήφανοι

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Wed Sep 15 13:22:46 EEST 2004

On Wed, 15 Sep 2004 08:48:52 +0300, Apollon Koutlides
<apollon at planewalk.net> wrote:

> [...]
> τη βάση πάρα πολλών γλωσσών που μιλούνται σήμερα, αλλά αυτό δεν είναι
> επίτευγμα δικό σου ή δικό μου... Η λέξη "school" είναι ελληνικότατη -
> σημαίνει σχολείο. Ξέρουμε όμως τι σήμαινει "σχολείο"; Λέμε "σχόλασα από
> το σχολείο" και δεν αντιλαμβανόμαστε καν τη φαυλότητα της φράσης.
>
> Η πεποίθησή μου είναι ότι μας χρειάζεται λιγότερη περηφάνεια, λιγότερη
> έπαρση και περισσότερη αυτοπεποίθηση, διάθεση για επιτεύγματα και
> αίσθηση ευθύνης.
>
> Ζητώ συγνώμη για το φορτισμένο ύφος του post... αλλά χτύπησες ευαίσθητη

Απόλλωνα συγνώμη αλλά μην πηγαίνουμε και στο άλλο άκρο. Συμφωνώ απόλυτα με
τα όσα λές εκτός του

> αυτό μου μυρίζει ψευδεθνικισμό, ραγιαδισμό και ψωροκωσταίνικο
> κομπλεξισμό.

Δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο. Αντιθέτως μάλιστα αποδυκνείει ότι πολλές φορές
οι ξένοι (Φιλανδοί ή οποιοιδήποτε) δείχνουν μεγαλύτερο σεβασμό στον
πολιτισμό που θέλουμε να λέμε ότι κληρονομήσαμε και να γνωρίζουν πολύ
περισσότερα για αυτόν από εμάς. Μεγάλη κουβέντα. Άρα ωραίο το post του
Κώστα προσωπικά μου έκανε καλύτερη την μέρα.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org