arthro saridaki

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Thu May 27 19:09:33 EEST 2004

On Thursday 27 May 2004 18:32, zakinthinos at freemail.gr wrote:
> την επομενη φορα που θα ειναι να πατε στην infosystem, επιλεξτε να
> δωσετε τα λεφτα για να γινει ενα εργαστηριο υπολογιστων στο ζεφυρι ή
> στα κατω πατησια, για να γινει αυτο βεβαια πρεπει να βγειτε απο τα
> NOC's και να κανετε

>(ελπιζω να μην φαω ban οπως την πρωτη φορα που ειπα κατι τετοιο)

Μπα, όχι, δεν θα φάς ban, τα έχουμε πεί αυτά. Πού να βγαίνουμε τώρα από
τα NOCs και από την ομπρέλα προστασίας των εκάστοτε ECE/CEID/CS/DI
απλώς και μόνο για να σε κάνουμε ban ??

;)

> ενταξει ειμαι λιγο φρικιαστικος αλλα αυτοι που τα κανουν ειναι
> χειροτεροι, ετσι ?
>
> α ναι θα πρεπει να με πεισετε οτι η πολιτικη θεωρια του ελευθερου
> λογισμικου (που εχει τα θετικα και αρνητικα της) μπορει να λυσει το
> παραπανω προβλημα (δομικο του καπιταλισμου)

Δεν χρειάζεται να σε αντι-πείσουμε. Δίκιο έχεις.
Εγώ λέω να σου δώσω τροφή για την επόμενη επιστολή στη φυλλάδα.

Όχι μόνο οι Linuxάδες πλαισιώνουν και υπο-βοηθούν τον καπιταλισμό και τη
μονιμότητα των μεγαλο-εταιριών του κεφαλαίου, αλλά κάτι πολύ χειρότερο:

Σκέψου όλα αυτά τα embedded συστήματα υλικού/λογισμικού των ρουκετών.
Linux τρέχουν προφανώς.

Διότι την ύστατη στιγμή λίγο πρίν το μεγάλο μπούμ, δεν κάνει να πεταχτεί
μπλέ οθόνη, κάνει ?? Θα κοπούν άλλα κεφάλια αν γίνει αυτό. Άρα ?
Stability, flexibility και SELinux by NSA (μη μας χακέψουν και τη
ρουκέτα, πρέπει να τρέχει με ασφάλεια το προ-καθορισμένο policy).

--
(τόσον καιρό το φωνάζω)
- What's your ONE purpose in life ?