arthro saridaki

Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Thu May 27 19:52:25 EEST 2004

http://europa.eu.int/information_society/activities/opensource/text_en.htm

http://europa.eu.int/ISPO/ida/jsps/index.jsp?fuseAction=showChapter&chapterID=452&preChapterID=0

http://europa.eu.int/ISPO/ida/jsps/index.jsp?fuseAction=showDocument&documentID=1743&parent=chapter&preChapterID=0-452-471

Επειδή εγώ δεν ξέρω  αγγλικά μπορεί κάποιος να μου μεταφράσεις τα παραπάνω.

Τώρα πως όλες οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφασίζουν μέρα με την
μέρα, να εντάξουν στους δημόσιους τομείς τους,
  ελεύθερο λογισμικό ΔΕΝ το καταλαβαίνω. Μάλλον θα θέλουν να αυξήσουν το
χρέος τους ως χώρες και να φτάσουν στην οικονομική και πολιτική
καταστραφή!!!

Έτσι για να καταλαβάνουν μερικοί ό,τι ισχυρή  Ευρωπαϊκή Ένωση (ισχυρή
βάση οικονομίας) σημαίνει Ελεύθερο Λογισμικό (και φυσικά Linux ως OS)
στους διάφορους δημόσιους τομείς.

Το παρακάτω δεν σηκώνει μαλα........ επειδή είναι η δουλειά μου και στην
δουλειά μου δεν έχει τέτοιες μαλα.......

Στην Ελλάδα υπάρχουν 12000 σχολικά εργαστήρια πληροφορικής, με πάνω από
60000 υπολογιστές και αρκετά είναι εκείνα που έχουν dual boot με linux
(απαίτηση από το Υπουργείο). Τώρα πείτε μου σε πιο σχολείο ΔΕΝ έχει
υπολογιστές στο Zεφυρι ή στα κάτω πατησια να μάθω.
Αλλά πολύ φοβάμαι ότι είναι και αυτό μέρος της φαντασίας ορισμένων.

Πρέπει να κατανοήσει ο κόσμος ότι η συγγραφή ενός άρθρου γίνεται πάντα
με βάση την έρευνα και την τεκμηρίωση όσων γράφει κανείς και αναφέρει.
Εάν μπορεί κάποιος να τεκμηριώσει έστω και ένα από τα παραπάνω τότε
προσωπικά θα του πω ευχαριστώ για την κριτική του.

Από την στιγμή που ότι έχει αναφέρει είναι στην σφαίρα της φαντασίας ΜΗΝ
περιμένει να τον πάρει κανείς στα σοβαρά.
Και επειδή πάντα παίρνω την ευθύνη του λόγου μου, είμαι ο :

Μπαλάσκας Ευάγγελος
Μηχανικός Πληροφορικής Τ.Ε.
ebalaskas at edu.teiath.gr