arthro saridaki

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Thu May 27 18:32:11 EEST 2004

κατ'αρχην να πουμε οτι για το κειμενο δεν υπηρχε προθεση δημοσιευσης. το εστειλα
ενημερωτικα στον κυριο σαριδακη και εκρινε καλο να το δημοσιευσει, εαν ειχα
προθεση δημοσιευσης δεν θα αναφεροταν το ονομα του συλλογου γιατι δεν εχω καμια
διαθεση για αντεγκλησεις μαζι σας

για να κρινει καποιος εαν η προσπαθεια ηταν θετικη ή οχι θα πρεπει να δει και
το πρωτο αρθρο του σαριδακη , εκει ηταν εντελως απορριπτικος για το συνολο της
υποθεσης linux ενω στο δευτερο του παραδεχτηκε οτι υπαρχουν καποια θετικα
στοιχεια εκμαθησης τουλαχιστον, δεν μπηκα μαζι του σε ουσιαστικη πολιτικη
συζητηση πανω στο πολιτικο θεμα του ελευθερου λογισμικου

οσον αφορα κατα ποσο ο συλλογος ή το λινουξ βοηθανε το κυριαρχο συστημα
υπαρχει κατι που δεν ξεκαθαριζεται στο αρθρο, οτι αυτο γινεται εμμεσως
μια και εχουμε να κανουμε με ενα ευελικτο συστημα που προσαρμοζεται και
εγκολπωνει το διαφορετικο, δεν πιστευω δηλαδη οτι ντε και καλα δουλευετε
για την μαικροσοφτ ουτε και για κανεναν αλλον

απο εκει και περα μπορειτε ανετα να μου αποδειξετε ποσο κακος και ψευτης
ανθρωπος ειμαι, μια και ειστε ευαισθητοι πολιτικα την επομενη φορα που
θα ειναι να πατε στην infosystem, επιλεξτε να δωσετε τα λεφτα για να
γινει ενα εργαστηριο υπολογιστων στο ζεφυρι ή στα κατω πατησια, για να
γινει αυτο βεβαια πρεπει να βγειτε απο τα NOC's και να κανετε και τσαμπε
μαθηματα, το να ερθει η ομαδα του www,iospress.gr ειναι πολυ ευκολο εαν
κανετε κατι τετοιο

να σας δω να κανετε αναδιανομη γνωσης προς τα κατω και τι στον κοσμο,
βεβαια θα παρατηρησετε οτι μαλλον δεν ξερουν αγγλικα και ισως
χρειστειτε να κανετε και μαθηματα αγγλικων (ελπιζω να μην φαω ban οπως
την πρωτη φορα που ειπα κατι τετοιο)

κατι ακομη που μπορειτε να κανετε ειναι να παλεψετε να θεσμοθετηθει
κατωτατος μισθος για linux admin τα 1000 ευρωπουλα (που λεει και η αννιτα),
γενικα δηλαδη οποιος αγγιζει λινουξ μηχανη (ακομη και junior)
να παιρνει 1000 (και οχι 3 οπως γινεται σε κατι ISP), επιτελους για μια
φορα ειπα και κατι πρακτικο (τα μπικινια) και οχι ιδεολογικες αρες μαρες
κουκουναρες οπως (αυτο)κατηγορουμαι, οντως δεν θα ειχα προβλημα να πανε
τα φραγκα απο πανω προς τα κατω και να γινει μια αναγκαστικη "απαλλοτριωση"

μια και το 80% στην ελλαδα ψηφιζει φουλ καπιταλισμο πρεπει να ειμαστε και
λιγο πρακτικοι ετσι ?, ιδελογικα ονειρα για "δωρεαν" φασεις δεν χωρουν στον
συλλογο ? (θα σας εκπληξω βεβαια, θεωρω οτι στην σχετικη κλιμακα μια χαρα
δωρεαν ειναι αλλα οχι επειδη ολα γυρω ειναι βαλτος να λεμε "α ωραια ειμαστε
εμεις οι μισο-καθαροι")

μου αρεσει επισης που ειχατε πολιτικα αντανακλαστικα, στα ξενοδοχεια της
ζακυνθου υπαρχουν καθαριστριες που δουλευουν για 300 ευρω , 9-10 ωρες,
βεβαια απο τα χλωρια τα χερια τους δεν κανουν για πληκτρολογιο, ασε που
το μεροκαματο δεν φτανει ουτε για να ζησουν τα 2 παιδια τους, ελπιζω να
μπορεσετε να εξηγησετε και σε αυτες και στον σαριδακη (γιατι για αυτες
τις φασεις μιλαγε οταν ελεγε οτι το ελευθερο λογισμικο δεν ειναι λυση)
πως μπορει το ελευθερο λογισμικο να τις βοηθησει

απο εδω και κατω ψιλο-αρχιζουν τα αγρια, γερα στομαχια ελπιζω

εκτος του οτι ευκολα παιζετε με το ονομα ενος ανθρωπου και την υποληψη του, τον
κατατασσετε σε συγκεκριμενο πολιτικο ρευμα επειδη εγραψε ενα γραμμα αναγνωστη,
οι ιδεες μου ειναι αρκετα πιο περιπλοκες απο την τυφλη ακολουθια ενος ρευματος

εαν σε κατι ειμαι σταθερος ειναι οτι βρισκομαι εκει που βρισκεται και η πολυ
πλεμπα που ξερω οτι ειναι πολυ βρωμερη για κατι μαριες αντουαννετες

παμε για φιναλε....

επειδη ειδα οτι σας δυσαρεστησα με την κριτικη μου, να σας πω οτι συχνα
συγκρινω την σκληροτητα των οσων λεω (και το ποσο "αχ τι ωραια τι καλα ειναι
ολα" ειναι αυτα που υποστηριζετε εσεις) με φωτογραφιες πολεμου, μια απο τις αγαπημενες μου τις εδειξε ο κουλογλου, οχι δεν ηταν η διασημη του Αλι με τα κομμενα χερια, αυτος ειχε γιατρο, αλλα ενα παιδακι παρατημενο σε ενα κρεββατι στην βαγδατη που απλα θολωναν βουβα τα ματια του απο το κλαμμα, το προβλημα του
ηταν οτι το δεξι του χερι ειχε ανοιξει σαν γαρρυφαλο λιγο πιο πανω απο τον καρπο
με αποτελεσμα μεσα σε μια κοκκινη (στο χρωμα του κιμα) τρυπα να βλεπεις το κοκκαλο να κινειται, γυρω υπηρχε η κοκκινη σαρκα του χεριου, πρεπει να εγινε
απο θραυσμα γιατι το βαρυ 50αρι πολυβολο βασης σε ακρωτηριαζει με την μια

τελικα δεν ειναι και τοσο σκληρη η κριτικη μου εαν σκεφτουμε το παραπανω
προβλημα ?

ενταξει ειμαι λιγο φρικιαστικος αλλα αυτοι που τα κανουν ειναι χειροτεροι,
ετσι ?

α ναι θα πρεπει να με πεισετε οτι η πολιτικη θεωρια του ελευθερου λογισμικου
(που εχει τα θετικα και αρνητικα της) μπορει να λυσει το παραπανω προβλημα
(δομικο του καπιταλισμου)