Apantisi ston k. Stoili kai sti lista sas.

Lambrini Stamati lambrini at dolnet.gr
Wed Mar 17 18:59:51 EET 2004

Ας συστηθούμε από την αρχή.
Ονομάζομαι Λαμπρινή Σταμάτη, είμαι δημοσιογράφος και καλύπτω, για την
εφημερίδα 'ΤΑ ΝΕΑ', επιστημονικά θέματα και θέματα νέων τεχνολογιών. Έχω
ασχοληθεί πολλές φορές στο παρελθόν με θέματα γύρω από την παγκόσμια και την
ελληνική κοινότητα ελεύθερου λογισμικού. Ο συγκεκριμένος τομέας με
ενδιαφέρει, όπως με ενδιαφέρουν συνολικά οι εξελίξεις και οι τάσεις στην
παγκόσμια και την ελληνική αγορά πληροφορικής και οι δραστηριότητες όλων των
εταιρειών του χώρου. Είμαι στη διάθεσή σας και μπορείτε να επικοινωνήσετε
μαζί μου για θέματα που πιστεύετε ότι αξίζουν προβολής στην εφημερίδα.
Ένθερμα υποστηρίζω την ελευθερία του διαδικτύου και -φυσικά- την ελευθερία
της έκφρασης και τον ανοιχτό διάλογο, αρκεί να μην αντιμετωπίζεται ως άλλοθι
ή δικαιολογία για προσβολές πάσης φύσεως -νομίζω αυτός είναι απαράβατος
κανόνας στις ανθρώπινες σχέσεις και δεν έχει να κάνει με συγκεκριμένες
τεχνολογίες, τάσεις, θέσεις, κλπ.

Φιλικά,
Λαμπρινή Σταμάτη