Apantisi ston k. Stoili kai sti lista sas.

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Mar 15 18:55:59 EET 2004

lambrini at dolnet.gr wrote:>
> Αγαπητέ κύρε Στοίλη,
> Βρήκα το παρακάτω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μήνυμα στη λίστα του hellug και παρακαλώ να
> ζητήσετε αμέσως και δημόσια συγνώμη, να αποκαταστήσετε τα γεγονότα, όπως επίσης
> να δημοσιεύσετε την παρούσα επιστολή μου.
> Το δημοσιογραφικό μου ενδιαφέρον για θέματα γύρω από την κοινότητα χρηστών Linux
> σε καμμία περίπτωση δεν συνιστά υπόσχεση υποκειμενικής δημοσιογραφικής κάλυψης
> υπέρ του Linux και των χρηστών του. Θεωρώ τη φράση "και ίσως υποκειμενικά υπέρ
> μας, γιατί όχι;" ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ και πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ
> [...]

Καλησπέρα σας,
Θέλω να ευχαριστήσω αυτούς που με υποστήριξαν στην λίστα. Τα είπαν όλα
πολύ ωραία και όμορφα, οπότε δεν χρειάζεται να πω πολλά πράγματα, εκτός
από συγνώμμη.
Συγνώμμη λοιπόν.
Την συγνώμμη μου την έχετε, γραπτώς και δημοσίως όπως το ζητάτε. Δεν
ήθελα να εννοηθεί έτσι αυτό που είπα, αλλά το είπα. Με σταναχωρεί το ότι
σας έκανε να αμυνθείτε εναντίον του συλλόγου, αντί του Γιάννη Στοΐλη που
έκανε την δήλωση.
Αν κοιτάζατε στα αρχεία της λίστας, θα παρατηρούσατε ότι γενικώς η
έκφραση είναι ελεύθερη εδώ μέσα. Όπως και στο καφενείο μπορείτε να δείτε
ανθρώπους να προσβάλουν πολιτικά πρόσωπα, έτσι θα δείτε και εδώ
παθιασμένα άτομα να ανταλλάσουν απόψεις, με εκφράσεις ίσως πιο σκληρές
από το συνιθισμένο. Οπότε, πιστεύω ότι μια λιγότερο σκληρή στάση εκ
μέρους σας θα ήταν πιο δίκαιη.

Με τιμή
- Γιάννης Στοΐλης