Apantisi ston k. Stoili kai sti lista sas.

Fotis Georgatos gef at eexi.gr
Sat Mar 13 22:43:44 EET 2004

Αγαπητή κ. Σταμάτη και κ. Στοίλη,

μιας και είμαι αυτός που έτυχε να διευκολύνει αυτήν την επαφή αλλήλοις,
ας μου επιτραπεί να θέσω (χαμηλώσω) τον τόνο της αντιπαράθεσης.

Πιστεύω ότι μία ατυχής έκφραση δεν πρέπει να είναι λόγος παρεξηγήσεων.
Είναι γεγονός ότι η δήλωση του Γιάννη Στοίλη είναι αρκετά αυθόρμητη
και επιδέχεται αμφισβήτησης - το οποίο και συμβαίνει τώρα.

Παρ' όλα αυτά, οφείλω να σχολιάσω ότι δεν υπάρχει ζήτημα "πόλωσης"
σε σχέση με το HELLUG δεδομένου ότι είναι ένα Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο.
Δεν είναι ένα πολιτικό κόμμα ή μια ποδοσφαιρική ομάδα.

Πολλά μέλη του με την δράση τους έχουν την αίσθηση της κοινωνικής
προσφοράς - και ώς ένα βαθμό είναι - και για αυτό βλέπετε να συμβαίνει
να βγαίνει κανείς δημόσια και να λέει τέτοια πράγματα. Αυτό φυσικά,
δεν σημαίνει ότι είναι και πάντα ορθά. Είναι μέρος όμως της διαδικασίας
λειτουργίας μιας υγιούς κοινότητας, στην οποία θα συμβούν και λάθη.

Λέγονται όμως ΔΗΜΟΣΙΑ. Και ευτυχώς, ΔΗΜΟΣΙΑ θα αναιρεθούν.

Ελπίζω να γίνεται αντιληπτό ότι η ουσία αυτής της αντιπαράθεσης έχει
να κάνει κατά το μέγιστο με τον αρχικό σκοπό της επικοινωνίας μας:
Δηλαδή, τα ζητήματα ηλεκτρονικής δημοκρατίας στην εποχή μας.

> Αν ασχολείστε ή πρόκειται να ασχοληθείτε με την ενημέρωση των δημοσιογράφων,
> οφείλετε κατ' αρχάς να γνωρίζετε ότι βασική αρχή στη δημοσιογραφική έρευνα είναι
> η επικοινωνία με πολλούς και διαφορετικούς φορείς και η αντικειμενική παρουσίαση
> των θεμάτων.

Το HELLUG, απ' ότι γνωρίζουμε μέχρι τώρα, υπήρξε η πρώτη ελληνική
κοινότητα που έχει εφαρμόσει την ηλεκτρονική δημοκρατία συστηματικά.
Ελπίζω ότι θα συνεχίσετε να εκτελείτε το δημοσιογραφικό σας έργο,
περιλαμβάνοντας το HELLUG για αναφορά στα σχετικά ζητήματα,
έστω και εάν αυτό απαιτεί πρόσθετη, αλλά *πάντα* διμερή, επικοινωνία.
Αυτό είναι το κοινό συμφέρον εξ' άλλου.

Και βεβαίως ας μην ξεχνάμε ότι μπορεί σήμερα να το λέμε Linux ή Open Source,
αλλά μεθαύριο μπορεί να λέγεται Hurd, FreeBSD, foobar ή δεν ξέρω εγώ τι,
άρα καλόν θα είναι οι όποιες δηλώσεις να γίνονται με μεγαλύτερο τακτ
από την πλευρά του HELLUG. Αυτό είναι το κοινό συμφέρον εξ' άλλου.

Με πολλούς χαιρετισμούς,

Φώτης Γεωργάτος
Γενικός Γραμματέας Ένωσης Ελλήνων Χρηστών Internet (http://www.eexi.gr)