linux magaz - Ελληνική αγορά

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Wed Feb 25 13:11:51 EET 2004

When the date was Wednesday 25 February 2004 12:11, Nicholas K. Dionysopoulos
wrote:

[snip]

> Ναι, σε αυτό έχεις πράγματι δίκιο. Τα καθαρά τεχικά άρθρα πρέπει να
> γράφονται offline και να διορθώνονται offline. Αλλά νομίζω το βλέπεις το
> πράγμα μόνο από τη μια πλευρά. Εκεί που βολεύει *αφάνταστα* ένα CMS είναι
> στην _οργάνωση_ της πληροφορίας. Όταν φτάσεις να έχεις πάνω από 100 άρθρα
> θα καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε. Εγώ αυτό το ένιωσα στην παλιά μορφή του
> ιστοχώρου Dark World που ήταν σηκωμένο με στατικές HTML σελίδες. Και εκτός
> ότι σκοτωνόταν ο webmaster, έφευγαν κι οι χρήστες που δεν μπορούσαν να
> βρουν αυτό που θέλουν!

Όταν φτάσουμε να έχουμε τόσα άρθρα, θα εξετάσουμε έναν τρόπο για βέλτιστη
οργάνωση της πληροφορίας.
Μέχρι τότε όμως πρέπει να γραφούν ΠΟΛΛΑ άρθρα...

> <flame_mode>
> Τέλως πάντων, εγώ πιστεύω ότι ένα CMS, αν μη τι άλλο για την οργάνωση της
> πληροφορίας, το χρειάζεται το magaz, κι ας είναι το PHP Nuke, το Tiki Wiki,
> το Web Matter CMS ή κάποιο υποτυπώδες CMS που κάθεσαι και το φτιάχνεις
> μόνος σου μέσα σε δυο βδομάδες. Δεν με νοιάζει αυτό. Αυτο που με νοιάζει
> είναι ότι ακόμα κι αν δεν διευκολύνει τον αρθρογράφο σου το CMS, θα
> διευκολύνει τους χρήστες.

Αυτή τη στιγμή το magaz δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα επισκεψιμότητας, ποτέ δεν
αντιμετώπισε τέτοιο πρόβλημα. Το πρόβλημα που έχει το magaz είναι τα άρθρα!
Ούτε πιστεύω πως το interface και η ποσότητα της υπάρχουσας πληροφορίας είναι
τέτοια που να δημιουργεί πρόβλημα στους χρήστες.

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.