linux magaz - Ελληνική αγορά

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Feb 25 13:09:11 EET 2004

On Wednesday 25 February 2004 12:11, Nicholas K. Dionysopoulos wrote:
> <flame_mode>
> Τέλως πάντων, εγώ πιστεύω ότι ένα CMS,

[snip...]

Καταρχάς, δεν εξέφρασα αρνητική άποψη για τα CMS, κάθε άλλο. Επομένως,
δε χρειάζεται να με πείσεις για τη χρησιμότητα του PHPnuke ;)

Εγώ στάθηκα κυρίως στο θέμα που λέγεται "format των άρθρων", "τρόπος
υποβολής των άρθρων" και "νοοτροπία αρθογραφίας".

Κοινώς, μπορείς κάλλιστα να έχεις ένα Content Management System το οποίο
να διαχειρίζεται DocBook Content. Καμμία αντίρρηση (αρκεί να δώ ποιός
ορεξάτος θα στρωθεί να γράψει τον απαραίτητο κώδικα για κάτι τέτοιο).

Από την άλλη, το μόνο πράγμα με το οποίο διαφωνώ είναι ένας WYSIWYG
τρόπος υποβολής των άρθρων γιατί αλλάζει την όλη νοοτροπία και τα άρθρα
καλό είναι να μη γράφονται βιαστικά, οπότε ναι, να *ΜΗΝ* είναι τόσο
ανοιχτό στον οποιοδήποτε να στέλνει "άρπα κόλα" άρθρα.

Μπορεί να γκρινιάζουμε για το ότι δεν γράφει κανείς άρθρα, αλλά αν
ξαφνικά γεμίσουμε με άρθρα-express δε νομίζω ότι θα αλλάξει και πολύ η
κατάσταση από τώρα. Το ιδανικό θα ήταν και πολλά άρθρα και ποιοτικά. Αν
δεν μπορούμε να το έχουμε αυτό, ίσως καλό θα ήταν να εξετάσουμε το
πραγματικό πρόβλημα και να επαναπροσδιορίσουμε κάποια αξιώματα, όχι να
κάνουμε ισοπέδωση :)

> Αλλιώς ακόμα θα γράφαμε εντολές σε κονσόλα

ΥΓ: πάντως, δεν ξέρω για σένα, αλλά εγώ τις απαραίτητες εντολές ακόμα σε
κονσόλα τις γράφω. Δε βλέπω να υπάρχει κι άλλος τρόπος ;)
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering