linux magaz - Ελληνική αγορά

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Feb 25 10:59:54 EET 2004

On Wednesday 25 February 2004 08:36, "Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas
Euaggelos)" wrote:

> ΑΛΛΑ γιατί εάν μπορούμε να κάνουμε την ζωή μας πιο
> εύκολη με ένα web εργαλείο (στο οποίο δεν είναι απαραίτητο να
> χρησιμοποιούμε το WYSIWYG εργαλείο εάν έχει).

Το web εργαλείο τί ακριβώς θα προσφέρει ? Μία φόρμα και ένα submit.
Δηλαδή ένα χώρο που κάνεις paste plain text πράγματα ή πράγματα
formated κατά ένα συγκεκριμένο format (π.χ. HTML).

Δεν αλλάζει κάτι. Πάλι θα πρέπει η "αρθογραφία" να γίνει offline, να
διορθωθεί, να δώσει ο αρθογράφος την ψυχή του και λοιπά και λοιπά. Οι
φόρμες συνήθως μπαίνουν για submit πραγμάτων που είναι 5 - 10 γραμμές.

> Για παράδειγμα έγραψα την πτυχιακή μου (350) σε vi σε μορφή latex και
> έτσι είχα την δυνατότητα να το μετατρέψω σε ότι μορφή ήθελα, δεν
> σημαίνει όμως και ότι αυτό που έκανα ήταν ο καλύτερος τρόπος.

Τί σημαίνει, τότε ?

> Πολύ
> κούραση. Εάν είχα χρησιμοποιήσει το OpenOffice που έχει WYSIWYG
> δυνατότητες τι θα άλλαζε;

Θα άλλαζε το εξής: δεν θα μπορούσες να το μετατρέψεις σε ότι μορφή
ήθελες, αλλά μόνο σε αυτές που υποστηρίζει το OpenOffice. Θα σου
έβγαινε ο Χριστός και η Παναγία για να κάνεις μορφοποίηση σε 350
ξεχωριστές σελίδες, άσε τα bugs που έχει, άσε τα κολλήματα που θα
έτρωγες. Θα ήθελες π.χ. ο ΤΑΔΕ πίνακας να φαίνεται "έτσι" και θα άρχιζε
αυτό να παίρνει πρωτοβουλίες, να διαλύει τη στοίχιση των από πάνω και
άλλα τέτοια παλαβά.

Μακρυγορούμε. Η ουσία τέλος πάντων στο magaz είναι το περιεχόμενο του
άρθρου και όχι η εμφάνισή του. Αυτό μας παραπέμπει κατευθείαν σε Markup
Language. Η μορφοποίηση και η εμφάνιση είναι μετά δουλειά άλλου
ανθρώπου, του υπεύθυνου του magaz, δηλαδή του αρχισυντάκτη.

Φαντάσου π.χ. το Linux Documentation Project να δεχόταν κείμενο από
Openoffice, ο κάθε ένας να έφτιαχνε ότι εμφάνιση ήθελε. Αλαλούμ.

> Γι αυτό επιμένω ότι εάν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο web
> εργαλείο να το κάνουμε.

Ξαναλέω, web φόρμες συνήθως χρησιμοποιούμε για να γράψουμε 5 αράδες "στο
πόδι" και είτε να τις κάνουμε submit σε κάποιο forum, είτε ως comment
σε κάποια συζήτηση, είτε σε ανακοινώσεις τύπου Slashdot και λοιπά. Δεν
έχω δεί ποτέ web φόρμα για το submit μεγάλης πληροφορίας.

Σκέψου μόνο πόσος μπελάς θα είναι με τις εικόνες που περιλαμβάνουν τα
άρθρα. Θα πρέπει εκτός από submit στο κείμενο να υπάρχει ενας ολόκληρος
μηχανισμός να μπαίνουν και οι εικόνες. Στο τέλος θα καταλήξει να είναι
μια φόρμα όπου θα γίνονται submit zip files (δηλαδή, χαρά στο πράγμα).

Εγώ πάντως δεν έχω δεί CMS που να ταιριάζει απόλυτα σε τεχνικά άρθρα. Το
LDP δουλεύει κι αυτό με maintainers και υποβολή με e-mail.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering