linux magaz - Ελληνική αγορά

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Feb 25 08:36:06 EET 2004

O/H Thanos Kyritsis έγραψε:

> Η προσωπική μου άποψη επί του θέματος είναι πως αν πρέπει σώνει και καλά
> να αλλάξει το format των άρθρων του magaz, εγώ πιστεύω πως ο πιο άξιος
> αντικαταστάτης θα ήταν το DocBook XML.
>
> Ναι, ξέρω, αυτό ακούγεται ακόμα πιο άβολο από την τωρινή μορφή, αλλά
> πιστεύω πως είναι ένα εξίσου "σωστό" format με αυτό που χρησιμοποιείται
> τώρα.
>
> Τα WYSIWYG μπιχλιμπίδια δεν ταιριάζουν και τόσο πολύ σε τεχνικά άρθρα.
> Εκτός αν μιλάμε για XML editor, εκεί πάσο.

Συμφωνώ και διαφωνώ ταυτόχρονα.

Και εγώ πιστεύω ότι πραγματικά άξιος αντικαταστάτης είναι το DocBook XML
(έαν και δεν το έχω χρησιμοποιήσει τόσο ώστε να έχω μία πιο πλήρης
γνώμη), ΑΛΛΑ γιατί εάν μπορούμε να κάνουμε την ζωή μας πιο εύκολη με ένα
web εργαλείο (στο οποίο δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε το
WYSIWYG εργαλείο εάν έχει).

Για παράδειγμα έγραψα την πτυχιακή μου (350) σε vi σε μορφή latex και
έτσι είχα την δυνατότητα να το μετατρέψω σε ότι μορφή ήθελα, δεν
σημαίνει όμως και ότι αυτό που έκανα ήταν ο καλύτερος τρόπος. Πολύ
κούραση. Εάν είχα χρησιμοποιήσει το OpenOffice που έχει WYSIWYG
δυνατότητες τι θα άλλαζε;

Γι αυτό επιμένω ότι εάν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο web εργαλείο
να το κάνουμε.