Κοπή πίτας HELLUG 2004 και ανακοινώσεις...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Feb 3 08:17:57 EET 2004

Thanos Kyritsis wrote:
> Η δική μου πρόταση είναι πρώτα από όλα να ενημερωθούμε σωστά για τους
> ισχύοντες νόμους που υπάρχουν σχετικά με τα σωματεία και τις ενώσεις.
>
> Συγκεκριμένα για αυτό που θέλουμε να είμαστε: ένα αφιλοκερδής
> εθελοντικός σύλλογος με δυνατότητες οικονομικών συναλλαγών.
>
> Τουλάχιστον αυτή τη φορά να γίνει σωστά, όχι πάλι να βρισκόμαστε στο
> σκοτάδι. Να δημιουργηθεί μια πλήρης λίστα των υποχρεώσεων που θα έχει ο
> σύλλογος ως νομικό πρόσωπο, καθώς και των δικαιωμάτων του. Να βρεθούν
> τα σχετικά έγγραφα, οι κανονισμοί και τα λοιπά.

Ακριβώς, και αυτός είναι και ο σκοπός μας. Αυτό που θα μας βοηθήσει
τώρα, είναι ότι έχουμε επίσημα ένα δικηγόρο να μας αντιπροσωπεύει, αντί
να συνεχίσουμε την προηγούμενη τακτική του στυλ "ρωτάω δεξιά και
αριστερά" και πέρναμε από τον καθένα διαφορετικές συμβουλές, και αυτές
με το ζόρι. Όχι, θα γίνει σωστά... Οπότε, σε όσες λες, ναι σε όλα...

> Τώρα μην το πετάς έτσι ξερά αυτό. Έχει και την ουσία και την αξία του ο
> news server, δεν είναι ασήμαντο θέμα. Έχουμε άλλα θέματα να
> ασχοληθούμε, αλλά ειδικά για τα νομικά θέματα, μην ξεχνάς ότι όλοι όσοι
> ασχολούμαστε τόσο καιρό έχουμε πλήρη άγνοια και απουσία πληροφόρησης.
> Αυτό αν καταφέρετε να αντιστρέψετε, εγώ θα είμαι ευχαριστημένος.

Αυτό που με εκνεύρισε περισσότερο από όλα, είναι η έλειψη εμπιστοσύνης
που δείχνουμε στον άνθρωπο που διαχειρίζεται τόσο καιρό τα θέματα
υπολογιστών του συλλόγου. Αν αυτός πει ότι κάτι δεν παίζει, τελείωσε,
δεν παίζει. Αν δεν τον εμπιστευόμαστε, απλά τον διώχνουμε...

> Έτσι όπως το λές, φαίνεται σαν να πιστεύεις πως τόσα χρόνια ο σύλλογος
> δεν έκανε τίποτα.

Δεν είπα ότι δεν έκανε τίποτα. Έκανε όμως λίγα. Για αυτό μπήκα και στο
ΔΣ, για να βοηθήσω.

- Γιάννης