Κοπή πίτας HELLUG 2004 και ανακοινώσεις...

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Feb 3 09:59:42 EET 2004

On Tuesday 03 February 2004 08:17, Giannis Stoilis wrote:
> Ακριβώς, και αυτός είναι και ο σκοπός μας. Αυτό που θα μας βοηθήσει
> τώρα, είναι ότι έχουμε επίσημα ένα δικηγόρο να μας αντιπροσωπεύει,
> αντί να συνεχίσουμε την προηγούμενη τακτική του στυλ "ρωτάω δεξιά και
> αριστερά" και πέρναμε από τον καθένα διαφορετικές συμβουλές, και
> αυτές με το ζόρι. Όχι, θα γίνει σωστά... Οπότε, σε όσες λες, ναι σε
> όλα...

Α, ωραία :) Κάτι άλλο που ξέχασα.

Τώρα έχετε δεί κάποια πράγματα από πρώτο χέρι και σίγουρα έχετε
σχηματίσει μια ιδέα για το πώς θα πρέπει να κινηθεί ο σύλλογος στο
μέλλον. Ή να το πούμε αλλιώς, ίσως στο ΔΣ έχετε ήδη προκαθορίσει τα
επόμενα βήματα όπως εσείς  θα θέλατε να γίνουν.

Δώστε και μια κατευθυντήρια γραμμή (αν είναι εύκολο) του τί προτείνει το
ΔΣ να κάνουμε ως σύλλογος.

Διότι ωραία είναι να ζητάς την άποψη όλων μας, αλλά θα μπορούσαμε να
αρχίσουμε πάλι να φιλοσοφούμε. Η ουσία όμως είναι τα συμπεράσματα που
ως ΔΣ βγάλατε μετά από τη συνεργασία με το δικηγόρο.

Νομίζω πως μόνο από αυτά έχω να επισημάνω.
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering