Κοπή πίτας HELLUG 2004 και ανακοινώσεις...

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Feb 3 00:46:24 EET 2004

On Monday 02 February 2004 16:07, Giannis Stoilis wrote:

> Το πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε όταν αναλάβαμε την διοίκηση του
> συλλόγου πριν αρκετούς μήνες, ήταν η σχεδόν ολοκληρωτική έλειψη
> νόμιμων διαδικασιών του συλλόγου.
> Τα τελευταία 4 περίπου
> χρόνια, τίποτα από τα παραπάνω δεν έγινε, ενώ ελάχιστα έγιναν από την
> ίδρυση του συλλόγου και μετά.

Η δική μου πρόταση είναι πρώτα από όλα να ενημερωθούμε σωστά για τους
ισχύοντες νόμους που υπάρχουν σχετικά με τα σωματεία και τις ενώσεις.

Συγκεκριμένα για αυτό που θέλουμε να είμαστε: ένα αφιλοκερδής
εθελοντικός σύλλογος με δυνατότητες οικονομικών συναλλαγών.

Τουλάχιστον αυτή τη φορά να γίνει σωστά, όχι πάλι να βρισκόμαστε στο
σκοτάδι. Να δημιουργηθεί μια πλήρης λίστα των υποχρεώσεων που θα έχει ο
σύλλογος ως νομικό πρόσωπο, καθώς και των δικαιωμάτων του. Να βρεθούν
τα σχετικά έγγραφα, οι κανονισμοί και τα λοιπά.

Π.χ. μέχρι τώρα θεωρούσαμε δεδομένο (λόγω του καταστατικού μας) πως
μπορούμε να κάνουμε δικτυακές ψηφοφορίες κλπ κλπ.

Ένα ξεκαθάρισμα και μια γνωστοποίηση αυτών των θεμάτων, λοιπόν, θα τη
θεωρούσα απολύτως απαραίτητη και αναγκαία.

> Αν έχουμε την
> ατυχία να πάμε στην εφορία τώρα, θα τιμωρηθούμε με ένα πρόστιμο

Να γίνει και μία πλήρης καταγραφή των υποχρεώσεων ενός αφιλοκερδούς
συλλόγου απέναντι στην εφορία. Λεπτομέρειες αυτή τη φορά. Πώς πρέπει να
κρατιούνται τα βιβλία, πώς πρέπει να είναι οι αποδείξεις, τα μπλόκς και
τα λοιπά.

Είναι σημαντικό να μην χρειαστεί να ξανα-ανακαλύψουν τον τροχό οι
μελλοντικές διοικήσεις. Να υπάρχει η σχετική τεκμηρίωση και όλες οι
πηγές.

> Να προσθέσω, ότι ο νόμος δεν προβλέπει σε καμμία περίπτωση την
> ανάδειξη ΔΣ μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας. Για να είναι νόμιμη μια
> ψηφοφορία, πρέπει να υπάρχει μία κάλπη, ψηφοδέλτια, όπως επίσης και
> δικαστικός αντιπρόσωπος σε όλη την διάρκεια των εκλογών.

Αυτά τα "πρέπει" και τα "δεν προβλέπονται", διαισθάνομαι ότι θα είναι
πολλά σε αριθμό. Για αυτό επιμένω στο ότι πρέπει να καταγραφούν, να
γνωστοποιηθούν για να ξέρουμε πόσο μεγάλες διαδικασίες θα έχουμε
μπροστά μας.

> Γιατί; Για το πως
> θα γίνει ένα news sserver, λες και δεν έχουμε άλλο θέμα να
> ασχοληθούμε.

Τώρα μην το πετάς έτσι ξερά αυτό. Έχει και την ουσία και την αξία του ο
news server, δεν είναι ασήμαντο θέμα. Έχουμε άλλα θέματα να
ασχοληθούμε, αλλά ειδικά για τα νομικά θέματα, μην ξεχνάς ότι όλοι όσοι
ασχολούμαστε τόσο καιρό έχουμε πλήρη άγνοια και απουσία πληροφόρησης.
Αυτό αν καταφέρετε να αντιστρέψετε, εγώ θα είμαι ευχαριστημένος.

> Κατά δεύτερον, έχει νόημα ύπαρξης ο σύλλογος; Τι προσφέραμε τόσα
> χρόνια; Τι κάναμε; Κάναμε κάτι; Οι μεταφράσεις δεν συντονίζονται από
> τον σύλλογο, αντιθέτως, πολλοί μεταφραστές δεν έχουν καν σχέση πλέον

Έτσι όπως το λές, φαίνεται σαν να πιστεύεις πως τόσα χρόνια ο σύλλογος
δεν έκανε τίποτα.

> με τον σύλλογο. Project hosting γίνεται πλέον δωρεάν σε αναρίθμητα
> μέρη στο internet, με καλύτερο τρόπο από εμάς κιόλας.

Νομίζω δεν είναι επί του παρόντος να σχολιάσουμε το αν χρειάζεται το
project hosting ή όχι, από τη στιγμή που ξεκινήσατε να καταπιάνεστε με
τα νομικά θέματα. Ένα ένα.

Πάντως, αν θές την ταπεινή άποψή μου, το sourceforge εκτός από τη μούρη
και το σκελετό του site, δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω από αυτά που
προσφέρουμε κι εμείς. Mailman τρέχει το sf.net, mailman τρέχουμε κι
εμείς. CVS δίνει, CVS δίνουμε. Και τα λοιπά.

> Διαφήμιση το linux δεν χρειάζετε
> πλέον, όλοι το γνωρίζουν, ειδικά με την IBM να το σπρώχνει.

Ε, κάτσε, χαλάρωσε. Εγώ στην Ελλάδα δεν είδα πουθενά κάποιον να σπρώχνει
κάτι. Μεταξύ μας είμαστε, εμείς κι εμείς, αν δεν το έχεις αντιληφθεί.

> Είπα τα κακά του συλλόγου, ας πω και τα καλά τώρα. Η παρουσία μας
> στην infosystem έκανε εντύπωση σε πολλά άτομα, είτε στον τύπο, είτε
> σε μεγάλες εταιρείες.

Παραδείγματα και ονόματα έχεις να πείς ? Ποιά μερίδα του τύπου
απασχολήσαμε και ποιά μεγάλη εταιρεία έδειξε ενδιαφέρον ?

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering