Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Vassilis Bekiaris vb at hellenic-net.gr
Thu Dec 11 12:13:05 EET 2003

Καλημέρα σε όλους!

Το παρακάτω μήνυμα ξεκίνησε ως προσωπικό, αλλά εκ των υστέρων σκέφτηκα
ότι θα ήταν χρήσιμο να το διαβάσει όλος ο κόσμος της HELLUG.
Το αρχείο δεν το επισυνάπτω - είναι ~1ΜΒ, παρ' όλα αυτά αν κάποιος
θέλει, μπορεί να μου το ζητήσει και να του το στείλω προσωπικά.
--------------------------------------
Αγαπητέ Γιάννη,

στο zip που σου στέλνω θα βρεις:
* SAGA (http://www.kbst.bund.de/SAGA-,182/start.htm - Standards and
Architectures for eGovernment Applications), πρότυπα και αρχιτεκτονική
για εφαρμογές ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του Γερμανικού Υπουργείου
Εσωτερικών (από όσα μπορώ να καταλάβω με τα ελάχιστα γερμανικά μου). Το
ενδιαφέρον κομμάτι (εκτός από ΟΛΟ το κείμενο που είναι έτσι κι αλλιώς
ενδιαφέρον) είναι στις παραγράφους 5.1 & 5.2
* eGIF (http://www.nhsia.nhs.uk/egif/pages/default.asp - eGovernment
Interoperability Framework), τα αντίστοιχα του Ηνωμένου Βασιλείου. Εδώ
το "ζουμί" είναι στο 2ο μέρος - κεφάλαιο 13 - πίνακας 5 που αναφέρεται
σε πρόσβαση πληροφοριών από Η/Υ.
* Ακόμα χειρότερα, *υπάρχει* σχέδιο για Ελληνικό Πλαίσιο
Διαλειτουργικότητας (το οποίο, από όσα καταλαβαίνω, θα είναι μάλλον
παράγωγο του e-GIF) - πληροφορίες στο http://www.infocouncil.gr/pres.asp
και στα αρχεία 2003???? που συμπεριλαμβάνονται στο zip. Επίσης δημόσια
συζήτηση για το Ελληνικό Πλαίσιο Διαλειτουργικότητας διεξάγεται (ή
σχεδόν διεξάγεται - το βρίσκω λίγο "ψόφιο") στο www.e-activistes.gr.

Δεν τα στέλνω σε όλο τον κόσμο γιατί είναι σεβαστού μεγέθους (~1ΜΒ).

Για αντίστοιχες προσπάθειες από άλλες χώρες, βρήκα πρόσφατα συνδέσμους
στο http://www.windley.com/2003/10/01.html#a844. Επίσης στο
http://www.oio.dk/arkitektur/referenceprofilen υπάρχει το αντίστοιχο
Reference Profile της Δανίας. Αυτά δεν έχω προλάβει να τα κοιτάξω καθόλου.

Βασίλης Μπεκιάρης