Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Dec 11 12:41:10 EET 2003

Vassilis Bekiaris wrote:
> * SAGA (http://www.kbst.bund.de/SAGA-,182/start.htm - Standards and
> Architectures for eGovernment Applications), πρότυπα και αρχιτεκτονική
> για εφαρμογές ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του Γερμανικού Υπουργείου
> Εσωτερικών (από όσα μπορώ να καταλάβω με τα ελάχιστα γερμανικά μου). Το
> ενδιαφέρον κομμάτι (εκτός από ΟΛΟ το κείμενο που είναι έτσι κι αλλιώς
> ενδιαφέρον) είναι στις παραγράφους 5.1 & 5.2

Και τα δικά μου Γερμανικά δεν είναι ότι καλύτερο, οπότε μάλλον δεν θα το
δώσω και πολύ σημασία...

> * eGIF (http://www.nhsia.nhs.uk/egif/pages/default.asp - eGovernment
> Interoperability Framework), τα αντίστοιχα του Ηνωμένου Βασιλείου. Εδώ
> το "ζουμί" είναι στο 2ο μέρος - κεφάλαιο 13 - πίνακας 5 που αναφέρεται
> σε πρόσβαση πληροφοριών από Η/Υ.

ΟΚ, θα το κοιτάξω και αυτό.

> * Ακόμα χειρότερα, *υπάρχει* σχέδιο για Ελληνικό Πλαίσιο
> Διαλειτουργικότητας (το οποίο, από όσα καταλαβαίνω, θα είναι μάλλον
> παράγωγο του e-GIF) - πληροφορίες στο http://www.infocouncil.gr/pres.asp

Τι έκανε λέει; Υπάρχει τέτοιο πράγμα; Με έπιασες εντελώς αδιάβαστο...

> και στα αρχεία 2003???? που συμπεριλαμβάνονται στο zip. Επίσης δημόσια
> συζήτηση για το Ελληνικό Πλαίσιο Διαλειτουργικότητας διεξάγεται (ή
> σχεδόν διεξάγεται - το βρίσκω λίγο "ψόφιο") στο www.e-activistes.gr.

ΟΚ, θα τα κοιτάξω και αυτά..

> Δεν τα στέλνω σε όλο τον κόσμο γιατί είναι σεβαστού μεγέθους (~1ΜΒ).

Καλά κάνεις.

> Για αντίστοιχες προσπάθειες από άλλες χώρες, βρήκα πρόσφατα συνδέσμους
> στο http://www.windley.com/2003/10/01.html#a844. Επίσης στο
> http://www.oio.dk/arkitektur/referenceprofilen υπάρχει το αντίστοιχο
> Reference Profile της Δανίας. Αυτά δεν έχω προλάβει να τα κοιτάξω καθόλου.

Εξαιρετική δουλειά, μπράβο. Μπορεί τώρα να συνταχτεί η επιστολή, που να
περιέχει μέσα όλες αυτές τις πληροφορίες; Μαζί με τον Δημητρουλάκη...

- Γιάννης Στοΐλης