Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Dec 10 16:24:24 EET 2003

Vassilis Bekiaris wrote:
> Νομίζω (αν συμφωνείτε όλοι) ότι πρέπει να οργανώσουμε τις ενέργειές μας
> γύρω από δύο κατευθυντήριες γραμμές:
>
> 1. Ποιά είναι τα *πρότυπα *τα οποία πρέπει να ακολουθεί ο σχεδιαστής
> ενός "μη-ρατσιστικού site"; Νομίζω ότι θα είναι χρήσιμη η αναφορά σε
> οδηγίες για εφαρμογές ηλεκτρονικής διακυβέρνησης σε άλλες χώρες (πχ.
> Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο), έχω κάνει μια έρευνα πρόσφατα και έχω
> κάποιο υλικό. Δεν χρειάζεται να γράψουμε ολόκληρη έκθεση - τα
> περισσότερα έχουν ήδη γραφτεί.

Στείλε ότι έχεις. Αν είναι πολλά, στείλτα σε προσωπικό, και θα τα βγάλω
εγώ στο δίκτυο.

> 2. Συστηματική στυλίτευση των sites που έχουν "ρατσιστική" συμπεριφορά
> και *τεκμηρίωση *των παραπόνων μας.

Ακριβώς.

> Τεκμηρίωση =
>    *Ποιό είναι το site (πχ. http://www.e-oikonomia.gr/...)
>    *Τι πρόβλημα υπάρχει στην πρόσβαση (πχ. έχει javascript menu για
> πλοήγηση που δουλεύουν μόνο σε ΙΕ και δεν υπάρχει εναλλακτικός τρόπος
> πλοήγησης)
>    *Ποιά είναι η αιτία του προβλήματος (πχ. ασύμβατες εκδόσεις javascript)
>    *Προτάσεις για επίλυση (πχ. προσθήκη εναλλακτικού τρόπου πλοήγησης κλπ)

ΟΚ σε όλα

> Οι υπόλοιποι στη λίστα είστε μάλλον παλαιότεροι από εμένα και πιθανότατα
> γνωρίζετε καλύτερες πρακτικές για το πώς μπορούμε να οργανωθούμε. Παρ'
> όλα αυτά προτείνω να ορίσουμε (πάντα σε εθελοντική βάση - δεν εννοώ με
> διαταγή! :-)) μεταξύ μας ένα-δύο άτομα που θα αναλάβουμε να
> συγκεντρώσουμε παράπονα και υλικό για να προχωρήσουμε στη διατύπωση των
> προτάσεών μας. Εγώ θα μπορούσα να αναλάβω κάτι τέτοιο.

Αφού είσαι διαθετιμένος να το χειριστείς το θέμα, ανέλαβέ το εσύ, δεν
νομίζω ότι θα έχει πρόβλημα κανείς άλλο. Δεν ψάχνουμε να γίνουμε εξουσία
εδώ. Εγώ μπορώ να σε βοηθήσω σε ένα περιορισμένο βαθμό. Από εκεί και
πέρα, αναλαμβάνω ότι διαδικαστικά θέλεις από εμένα, που αφορούν
ενέργειες του συλλόγου, όπως να γίνει ένα δελτίο τύπου, επιστολές, fax,
e-mail, υπογραφές κλπ.

Φυσικά, όλες οι κινήσεις θα ανακοινώνονται στην λίστα του συλλόγου,
επειδή αυτό που πάει να γίνει θα έχει την έγκριση του συλλόγου. Επίσης,
καλό θα είναι να παρακολουθούν και άλλοι την κίνηση, ώστε να μπορούν να
επέμβουν με προτάσεις και σχόλια.

Οπότε, από τώρα και στο εξής, το παρόν thread μετακινείτε στην λίστα
hellug at hellug.gr.

- Γιάννης Στοΐλης