from a free software supporter......

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Oct 27 20:01:40 EET 2003

On Monday 27 October 2003 17:37, zakinthinos at hellug.gr wrote:

> αληθεια γιατι εκοψες τοσα και δεν απαντησες και στα αλλα ?

Γιατί είσαι το πρότυπο troll. Και το παλιό καλό ρητό λέει "do not feed
the troll". Οπότε προσπαθώ πάντα να κόψω όσο γίνεται περισσότερα.
(αν και κακώς σου δίνω τροφή με αυτό το mail, κανονικά δεν θα έπρεπε να
το στέιλω)

> (εαν αναρωτιεσαι απο που πηρα το τοσο σκληρο υφος ειναι απο τα

Δεν αναρωτιέμαι και δεν θέλω να αναρωτιέμαι. Δεν με απασχολεί, αλλά ως
μέλος του συλλόγου με ενοχλεί και άκουσα ότι ενοχλεί κι άλλους, οι
οποίοι ισχυρίζονται ότι είναι ένας λόγος που δεν συμμετέχουν. Δεν το
παίζω Robin Hood, ο υπερασπιστής των φτωχών, όπως θές να διαδίδεις,
απλώς το καταθέτω γιατί νομίζω ότι ενδιαφέρει όλο το σύλλογο.

> απο εκει και περα το τι γραφω σε αυτη εδω την λιστα ειναι νομιμο
> δικαιωμα μου,

Δεν ισχυρίστηκα ποτέ εγώ ότι δεν είναι δικαίωμά σου ή να σου στερήσουμε
το δικαίωμα ή να σε φιμώσουμε ... Εσύ βγαίνεις και με κατηγορείς ότι το
κάνω αυτό.

> εκει το flamewar "απαγορευεται", εδω επιτρεπεται και ενθαρυνεται,
> αλοιμονο εαν σταματησουμε να λεμε τις πολιτικες μας αποψεις για την
> κατευθηνση του συλλογου επειδη

Στοπ, ρέγουλα. Στο έχουμε πεί 1.000.000 φορές. Δεν ενοχλεί το γεγονός
ότι εκφράζεις αντίθετη άποψη. Ενοχλεί ο *τρόπος* με τον οποίο την
εκφράζεις, αυτός ο troll-ish επιθετικός και ανιαρός τρόπος. Και αν δεν
κάνω λάθος, το έχεις ήδη παραδεχθεί αυτό πάνω από δύο φορές
(τουλάχιστον).

> σε καταλαβαινω, σε τρωει το χερι σου
> για ban "υπερασπιστη της θελησης των πολλων" (= θεληση του κυριτση
> και των φιλων του)

ξέρω ξέρω ... είναι η standard κατηγορία σου προς εμένα αυτή. Πάω
στοίχημα ότι λίγο πιο κάτω θα αναφέρεις και το ceid.

> στα παραπανω ερωτηματα  καλειται να απαντησει ο συγγραφεας του
> epatents.hellug.gr

Έχεις φαγωθεί τα άπειρα από την 1η στιγμή που ξεκίνησε η προσπάθεια
αυτή, ακόμα και με τις διαμαρτυρίες στα sites φαγώθηκες. Με τα τόσα
e-mails που έχεις στείλει και τις τόσες ανούσιες επιθετικές γραμμές που
έχεις γράψει, πραγματικά αυτή τη στιγμή έχουμε χάσει την ουσία. Αλλού
ξεκίνησες και αλλού κατέληξες!

> γιατι δεν βγαινουν δημοσια να μου την πουν ?

Γιατί δεν έχουν το χρόνο να ασχολούνται με ελεεινότητες. Μην κοιτάς που
εγώ κάθομαι Δευτεριάτικα και γράφω αυτές τις ανοησίες. Δεν είχα κάτι
καλύτερο να κάνω. Την έχω αράξει εδώ και στα χώνω.

> σου ειπε κανεις
> οτι παω για βουλευτης ?

XAAXAXAXXAAXAXAXAXXAAXXAXAAXXAAXXAXAXA.
Συγγνώμη, δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ.

> 4) απο το "Παίξε με το Δήμου" καταλαβαινω οτι δεν εκτιμας και τοσο
> την προσπαθεια μου , δεν πειραζει

Κατάλαβες λάθος. Θεωρώ πιο χρήσιμο να μιλάς σε μόνιμη βάση με το Δήμου,
παρά να κάνεις flames εδώ. Εσύ δεν είπες πως ο Δήμου έχει προσωπικό
support από τη Microsoft ? Ε, από τη στιγμή που πήρες εσύ το ρόλο να
του κάνεις προσωπικό support για το Linux, τότε μάλλον θα βγεί κάτι
θετικό από την όλη φάση. Εκεί που κανένας δεν κατάφερε να τον
μεταπείσει, εσύ έχεις πιθανότητες. ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό λέω! Μη σπαταλάς την
ενέργειά σου εδώ, αφιέρωσέ την εκεί όπου είσαι καλύτερος. Γιατί το
παίρνεις στραβά ?

> θα σε παρακαλουσα να μου απαντησεις γιατι σε site συλλογου
> αφιλοκερδους διαφημιζεις εταιρια που πουλαει τα cd της 20 euro

ωχχ ... την έβαψα. Αν και δεν μπορώ να καταλάβω ποιάν εταιρεία εννοείς,
να τολμήσω να αναφέρω ότι στο site θα μπούνε κι άλλες εταιρείες ??
Να τολμήσω να αναφέρω ότι ετοιμάζουμε ολόκληρη βάση δεδομένων για να
αποθηκεύσουμε στοιχεία εταιρειών ?? Κούνια που μας κούναγε ? Δεν
γλιτώνουμε από το δικό σου πρήξιμο ?

> βεβαια δεν χρειαζεται να γινομαστε κακοι οπως στο παραπανω γραμμα και
> να κοντραριζομαστε αδικως, απλως
> ο κυριος κυριτσης και η παρεα απο το ceid θελουν να προωθησουμε τις

Κατά φωνή το ceid!
Πρόσεξέ με λίγο:
Για στερνή, τελευταία φορά .... ΔΕΝ είμαι φοιτητής στο ceid, στους
ηλεκτρολόγους μηχανικούς είμαι!! Please δηλαδή, μου χαλάς τη μόστρα.

Επίσης, στο reply που θα στείλεις, έχε υπόψιν πως δεν θα απαντήσω.
Οπότε, αντί να γράφεις για το γεγονός ότι μου αρέσουν τα λεφτά, ότι
προωθώ μη-αφιλοκερδείς ιδέες και άλλες τέτοιες πίπες, φρόντισε να μας
κάνεις όσο πιο ξεκάθαρο μπορείς τί τελικά θές από τη λεγόμενη ομάδα των
epatents και από το σύλλογο γενικότερα. Δεν μπορώ να ακούω γενικότητες.
Πές σταράτα τί πραγματικά θέλεις να γίνει χωρίς περιστροφές και
προσωπικές επιθέσεις. Ποιό είναι το πρόβλημά σου τέλος πάντων ?

Κάτι τελευταίο: αν δεν μπορείς να καταλάβεις το σημερινό οικονομικό
σύστημα και τον τρόπο με τον οποίο έχουν συμβάλλει οι εταιρείες στην
εξέλιξη του Linux και του GNU, τότε please μη βγαίνεις να κατηγορείς
τον κόσμο ότι του αρέσει το χρώμα του χρήματος. Εξάλλου τα ρούχα που
φοράς και το mouse που κουνάς, τα αγόρασες, δεν τα αντάλλαξες με λάδι,
ελιές και κριθάρι από την αυλή σου. Ούτε ήταν προϊόντα συντροφικής
αλληλεγγύης ή εθνικού πατριωτισμού. Wake up and welcome to planet
Earth.

My 2 cents. Αν θες να συνεχίζεις να επιτίθεσαι προς όλους στη λίστα και
να τους κατηγορείς για μη-αφιλοκερδείς ιδέες και πως δεν σέβονται το
free/open software, be my guest.
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering