from a free software supporter......

V13 v13 at priest.com
Mon Oct 27 22:29:09 EET 2003

On Monday 27 October 2003 17:37, zakinthinos at hellug.gr wrote:
> δηλαδη σου παραπονιοντουσαν μονο για τα δικα μου flame στη hellug  ?

Stin lista mono gia ta dika soy exo dei sxolia... Symperilambanomenoy kai
aytoy...

> και που ξερω οτι δεν λες ψεμματα ? γιατι δεν εστειλαν οι ιδιοι μαιλ σε
> εμενα να παραπονεθουν ?

Steilame kai eleges na min soy stelnoyme CC ta mail poy pane kai stin lista...

> για ολα αυτα που εχουν δημιουργησει οι "παλιοι" με τα "αστειακια" τους στην
> λιστα που εισαι λισταρχος
> ειπαν τιποτα ?

Opoios exei problima me kati mporei na to leei.. kai NAI, exoyn eipothei polla
kai to klima tis listas exei alaksei... H eironia exei sxedon eksafanistei...

> απο εκει και περα το τι γραφω σε αυτη εδω την λιστα ειναι νομιμο δικαιωμα
> μου, αμα θες να με σταματησεις κατεθεσε αιτηση να με διαγραψουν απο το
> συλλογο

Bgale apo to mialo soy tin kola kai katalabe oti edo den einai dikastirio...
Prospathoyme na 'synergastoyme' kai an mporeis kanto kai esy.. Papse pia na
blepeis exthroys pantoy...

> οσοι δεν θελουν flame και αντιπαραθεση τοτε απλως δεν συμμετεχουν στη
> hellug εχουμε ηδη δυο λιστες τεχνικου περιεχομενου, στην λιστα των αρχαριων
> συνεβαλλα και εγω να φτιαχτει εαν θυμασαι (βεβαια οτι εχω κανει εγω τα
> ξεχνας ετσι...?)

H antiparathesi einai themiti gia themata poy aforoyn to Linux kai oxi gia
ideologies kai alla asxeto opos p.x. ayto poy ginetai tora

> εκει το flamewar "απαγορευεται", εδω επιτρεπεται και ενθαρυνεται, αλοιμονο
> εαν σταματησουμε να λεμε τις πολιτικες μας αποψεις για την κατευθηνση του
> συλλογου επειδη
> καποιοι στην απεξω θιγονται, να γινουν μελη του συλλογου
> να ψηφιζουν, να υπογραψουν το καταστατικο και να μιλανε στα ισια , στην
> απεξω και
> ακαπνος χωρις να εχεις φαει σφαιρες για το συλλογο..... λεω και εγω
> τραγουδια

Eisai o monos poy mplekei 'politikes apopseis' tin stigmi poy oloi oi alloi
den exoyn thiksei kan to thema...

> οτι γουσταρω θα γραφω και οσο γουσταρω... γκεκε ? εχεις καμια αντιρρηση ?
> procmailrc ρε μαγκα και
> θα γλιτωσεις απο εμενα

Nai... kaneis oti goystareis alla sti dinei otan alloi kanoyn oti
goystaroyn... Ithela na'ksera to kata poso tha to dexteis an mpeis read-only
stin lista epidi kapoios allos ektos apo esena tha 'kanei oti goystarei'...

> θα παρακαλουσα ακομη αφου ακτινοβολω αρνητικη προδιαθεση να μου πεις τα
> εξης
>
> 1) γιατι τα κειμενα της ομαδας epatents καταληγουν να μοιαζουν με τα δικα
> μου (με τον υψηλο τονο εκτος)
>
> 2) γιατι οταν απαντησα στον κυριο στοιλη να προσπαθησει να ερθει σε επαφη
> με καποιο περιοδικο αυτος το εκανε

Tha soy apantiso ego.. Epidi den einai oloi san kai esena na polonontai kai na
blepoyn exthroys pantoy... Den se krinei arnitika prin miliseis, oyte exei
kamia oreksh mazi soy, opos kai oloi oi ypolipoi... An peis kati poy to
theorei sosto ayto ginetai dekto xori diafonia ...

> εαν αυτοι που διαφωνουν μαζι μου κανουν αυτα που (εντονως οκ) προτεινω ή
> καταληγουν στα
> ιδια συμπερασματα και δρουν αναλογως τοτε πρεπει να ειμαι ενας πολυ
> δημοφιλης τυπος (λες ? μπαααααα)

Katalave oti den einai paketo h 'plaisio' ta panta... Den simainei oti
diafoneis se ola h symfoneis gia ola...

> γιατι δεν βγαινουν δημοσια να μου την πουν ?

Giati exoyn kalytera pragmata na kanoyn kai lypoyntai oloys toys aloys poy tha
paroyn 234987236489 mail ta opoia tha diagrafoyn epidi tin exoyn ksanadei tin
istoria...

> γιατι δεν βγαινετε οι 5 που διαφωνησατε για την αντιδιαμαρτυρια μου να μου
> την πειτε ?

Ego tha rotiso 'giati na min bgoyn oi 2 poy symfonoyn me esena na mas tin
poyn'

> 1) απο εξουσιαστες σαν και εσενα τα παρακαλω τους τα εχω γραμμενα ξερεις
> που

ksekola prin se grapsoyn kai osoi den se exoyn grapsei akoma...

> 2) θα ασχολουμαι με οτι γουσταρω και δεν θα μου πεις εσυ τι

Arkei ayto na min epireazei alloys...

> 4) απο το "Παίξε με το Δήμου" καταλαβαινω οτι δεν εκτιμας και τοσο την
> προσπαθεια μου , δεν πειραζει
> τα κειμενα του τα εκτιμαει καποιος που λεγεται κωστας σημιτης , ενταξει
> κολλημενε κομπιουτερα που δεν βλεπεις
> 5 εκατοστα περα απο την μυτη σου ?

Tis politikes soy pepithiseis krata tes gia alloy.. Den endiaferoyn kamia apo
tis listes toy hellug...

... ta parakato ta sbino giati barethika... Ypotheto pos to 99% den eftase kan
mexri edo...

<<V13>>