from a free software supporter......

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Mon Oct 27 17:37:42 EET 2003

κολλημενε slackwera , πηγαινε σε καμια καφετερια να χαλαρωσεις, το παραπανω
ειναι αστειο

αληθεια γιατι εκοψες τοσα και δεν απαντησες και στα αλλα ?

> Είναι πραγματικότητα ότι στην Infosystem ερχόντουσαν αρκετά σοβαρά και
> ώριμα άτομα και μας εξέφραζαν ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ παράπονα για την κατάσταση που
> επικρατεί στις λίστες μας και για το γεγονός ότι ΧΤΥΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ προς τα
> έξω το ότι σφαζόμαστε συνεχώς μεταξύ μας.

δηλαδη σου παραπονιοντουσαν μονο για τα δικα μου flame στη hellug  ?

και που ξερω οτι δεν λες ψεμματα ? γιατι δεν εστειλαν οι ιδιοι μαιλ σε εμενα να
παραπονεθουν ?

για ολα αυτα που εχουν δημιουργησει οι "παλιοι" με τα "αστειακια" τους στην
λιστα που εισαι λισταρχος
ειπαν τιποτα ?

(εαν αναρωτιεσαι απο που πηρα το τοσο σκληρο υφος ειναι απο τα archives της
λιστας σου, αυτοι
εκαναν "αστειακια", εδιωξαν αρκετο κοσμο και εγω φροντιζω να τους επιστρεφω τα
αστειακια τους εις διπλουν)

παντως για να μην δημιουργω προβλημα θα σταματησω να γραφω στη linux-greek-users

μα τι λεω, εχω ηδη σταματησει να γραφω στην linux-greek-users και γραφω μονο
για να υποστηριζω
νεους (και οχι να τους χλευαζω που ηταν προσφιλης δραστηριοτητα αρκετου κοσμου
πριν την περιφημη κοντρα μου
με τον κεραμιδα)

απο εκει και περα το τι γραφω σε αυτη εδω την λιστα ειναι νομιμο δικαιωμα
μου, αμα θες να με σταματησεις κατεθεσε αιτηση να με διαγραψουν απο το συλλογο

και πραγματι απο ενα συλλογο που υποστηριζει το ανοικτο λογισμικο πραγματι θα
ηθελα να διαγραφω, θα ηταν τιμη μου

οσοι δεν θελουν flame και αντιπαραθεση τοτε απλως δεν συμμετεχουν στη hellug
εχουμε ηδη δυο λιστες τεχνικου περιεχομενου, στην λιστα των αρχαριων συνεβαλλα
και εγω να φτιαχτει εαν θυμασαι (βεβαια οτι εχω κανει εγω τα ξεχνας ετσι...?)

εκει το flamewar "απαγορευεται", εδω επιτρεπεται και ενθαρυνεται, αλοιμονο
εαν σταματησουμε να λεμε τις πολιτικες μας αποψεις για την κατευθηνση του
συλλογου επειδη
καποιοι στην απεξω θιγονται, να γινουν μελη του συλλογου
να ψηφιζουν, να υπογραψουν το καταστατικο και να μιλανε στα ισια , στην απεξω
και
ακαπνος χωρις να εχεις φαει σφαιρες για το συλλογο..... λεω και εγω τραγουδια

> Θα πάει μακριά η βαλίτσα ακόμα ? Πώς τη βλέπεις τη δουλειά ?  Δε
> νομίζεις ότι ανεχτήκαμε αρκετά και ότι μπουχτίσαμε όλην αυτήν την
> αρνητική προ-διάθεση που ακτινοβολείς από τα 500 μίλια ? Δεν
> καταλαβαίνεις ότι έχεις γίνει γραφικός και ότι πλέον κανείς δεν
> ασχολείται με τις επιθεωρήσεις που κάνεις post συνεχώς ?

οτι γουσταρω θα γραφω και οσο γουσταρω... γκεκε ? εχεις καμια αντιρρηση ?
procmailrc ρε μαγκα και
θα γλιτωσεις απο εμενα

πως και τυχαινει στην λιστα που εισαι λισταρχος να υποστηριζεις τα χλευαστικα
αστεια
ως μορφη ελευθερου λογου και εδω να ενοχλεισαι και να παρουσιαζεις μορφη
"συντηρητικου" ?

δεν πιστευω να εχεις τιποτα προηγουμενα μαζι μου ?

αν ναι πεστο δεν τρεχει τιποτα

εγω ας πουμε εχω και τα μπαν που μου ριξες τα θυμαμαι ακομη οπως βλεπεις...

>"νομίζεις ότι ανεχτήκαμε αρκετά και ότι μπουχτίσαμε",

σε καταλαβαινω, σε τρωει το χερι σου
για ban "υπερασπιστη της θελησης των πολλων" (= θεληση του κυριτση και των
φιλων του)

μπορεις παντα να με μπαναρεις οπως εκανες και στην υποθεση του κυριου κεραμιδα

και με μπαναρες τοσο στην linux-greek-users (επισημα) οσο και στην hellug
(ανεπισημα),
ετσι για να σιγουρεψεις οτι το τι λεω δεν θα ακουστει

θα παρακαλουσα ακομη αφου ακτινοβολω αρνητικη προδιαθεση να μου πεις τα εξης

1) γιατι τα κειμενα της ομαδας epatents καταληγουν να μοιαζουν με τα δικα μου
(με τον υψηλο τονο εκτος)

2) γιατι οταν απαντησα στον κυριο στοιλη να προσπαθησει να ερθει σε επαφη με
καποιο περιοδικο αυτος το εκανε

εαν αυτοι που διαφωνουν μαζι μου κανουν αυτα που (εντονως οκ) προτεινω ή
καταληγουν στα
ιδια συμπερασματα και δρουν αναλογως τοτε πρεπει να ειμαι ενας πολυ δημοφιλης
τυπος (λες ? μπαααααα)

στα παραπανω ερωτηματα  καλειται να απαντησει ο συγγραφεας του
epatents.hellug.gr

γιατι δεν βγαινουν δημοσια να μου την πουν ?

γιατι δεν βγαινετε οι 5 που διαφωνησατε για την αντιδιαμαρτυρια μου να μου την
πειτε ?
(να την πειτε και στο debian οχι μονο στο γιωργακη ομως ετσι ?)

απο εκει και περα κανω "επιθεωρησεις" οπως ειπες για να διασκεδασω τον κοσμο,
κολλημενος ιδεολογος ειμαι,
γραφικος και προσπαθω να κανω τον κωμικο για να βγαλω το ψωμι μου, οπως ειπες
κανεις δεν ασχολειται με εμενα
οποτε τελικα δεν κανω και τοσο κακο, απλως διασκεδαζω τον κοσμο

> ΜΑ ΤΟ ΘΕΟ, βρές κάτι καλύτερο και κάτι πιο θετικό να ασχοληθείς. Παίξε
> με το Δήμου, βγές να κάνεις προσωπικό support σε όσους το χρειάζονται,
> ΣΕ ΕΚΛΙΠΑΡΩ, βρές μια δημιουργική ενασχόληση! Νισάφι πια! ΕΛΕΟΣ!

1) απο εξουσιαστες σαν και εσενα τα παρακαλω τους τα εχω γραμμενα ξερεις που

2) θα ασχολουμαι με οτι γουσταρω και δεν θα μου πεις εσυ τι

3) δηλαδη οταν ερχεται ενα κειμενο που υποστηριζει το ανοιχτο λογισμικο εγω
πρεπει
να συμφωνησω για να διαφυλαξω την φημη και να ειμαι το "καλο παιδι", σου ειπε
κανεις
οτι παω για βουλευτης ? , το οτι προσπαθω ο συλλογος να μεινει στην γραμμη του
ελευθερου λογισμικου
εγω το θεωρω θετικη δραστηριοτητα, εσυ επειδη σου αρεσουν τα φραγκα αρνητικη
(δεν ειναι κακο να σου
αρεσουν τα φραγκα απλως ρε συ ο παρων συλλογος λεγεται "αφιλοκερδης", εγω αυτο
το "αφιλοκερδης" το
εννοω)

4) απο το "Παίξε με το Δήμου" καταλαβαινω οτι δεν εκτιμας και τοσο την
προσπαθεια μου , δεν πειραζει
τα κειμενα του τα εκτιμαει καποιος που λεγεται κωστας σημιτης , ενταξει
κολλημενε κομπιουτερα που δεν βλεπεις
5 εκατοστα περα απο την μυτη σου ?

-----------

θα σε παρακαλουσα να μου απαντησεις γιατι σε site συλλογου αφιλοκερδους
διαφημιζεις εταιρια που πουλαει τα cd της 20 euro

θα σε παρακαλουσα να μου απαντησεις για να ξερω εαν τα 6 euro συνδρομης
που δινω πηγαινουν για να βγαλει λεφτα καποιος αλλος

βλεπεις εαν ειμαι κοροιοδο (γενικα μαλλον ειμαι αλλα τελος παντων) θελω να
το ξερω

να ξαναδιαβασεις το σημειο του καταστατικου που λεει οτι ο συλλογος ειναι
αφιλοκερδης πριν αρχισεις τα γνωστα για το ποσο κακος τυπος ειμαι, (το ξερω
by now δεν χρειαζομαι επαναληψη)

για να το κανω πιο λιανα για ολους, εχω προβλημα με οσους θεωρουν οτι ο
συλλογος θα πρεπει
να ειναι ενα απλο οικονομικο κελυφος για developers και εταιριες, εγω θεωρω οτι
μπορει και
πρεπει να επιφερει και κοινωνικες αλλαγες στα πλαισια που οριζει το κινημα του
ελευθερου λογισμικου
(χωρις αναγκαστικα να ακολουθουμε οτι ακριβως λεει το FSF)

βεβαια δεν χρειαζεται να γινομαστε κακοι οπως στο παραπανω γραμμα και να
κοντραριζομαστε αδικως, απλως
ο κυριος κυριτσης και η παρεα απο το ceid θελουν να προωθησουμε τις εταιριες
και εγω ο κακος
διαμαρτυρομενος δεν τους καθομαι καλα στο στομαχι οποτε βρισκουν οτι μπορουν
και χτυπανε και στο ψητο
σφυρανε κλεφτικα, θαναση παιδι μου σου αρεσουν τα λεφτα, σε καταλαβαινω, δεν
πειραζει καλο ειναι
αυτο, μια αλλαγουλα στο καταστατικο σου ζηταω μονο.......

μια απλη ψηφοφορια αρθρων καταστατικου που θα λεει οτι ο συλλογος υποστηριζει
το ανοιχτο λογισμικο και δεν ειναι
αφιλοκερδης χρειαζεται και εγω και μερικοι αλλοι κολλημενοι ιδεολογοι θα την
κανουμε σφαιρα απο εδω

για να μην λενε οι businessmen εδω μεσα οτι τους αδικω θα τους ελεγα οτι σε μια
τετοια ψηφοφορια μαλλον θα κερδιζαν

απο εκει και περα οσοι συμφωνουν με το αρθρο για το περιοδικο που συνεταξε ο
κυριος στοιλης και
πιστευουν οτι ετσι βοηθουν το ελευθερο
λογισμικο θα τους ελεγα οτι πλανονται πλανην οικτραν, αναλογη με αυτην για την
διαμαρτυρια (η μηπως θα μου πειτε
τωρα οτι το debian τελικα δεν ειναι και τοσο  free software)

το τελευταιο αυτο κομματι δεν γραφτηκε απο ενα μελος σας αλλα απο ενα
υποστηρικτη του FSF, ειναι απλα τα πραγματα,
δεν μπορεις επικαλεισαι την φιλοσοφια του ελευθερου λογισμικου στο καταστατικο
σου και να υποστηριζεις το ανοικτο

>Bebaia ola ayta kryboyn mia politiki antilipsi/pepithisi h opoia synopsizetai
>se ayto poy grafei pros to telos: 'O Linus einai o Promitheas mias
>hlektronikhs antistashs apenanti stis polyethnikes theothtes'

ο παραπανω στην ελευθεροτυπια μολις περιεγραψε τους κολλημενους ιδεολογους σαν
εμενα και τον stallman, θα σας
παρακαλουσα εαν δεν πιστευετε στο παραπανω να μην γραφετε στο καταστατικο
σας "ελευθερο λογισμικο"

http://server.hellug.gr/LUGistics/el/pub/VOTE_details.php3?vid=10&time_phase=-1

/*

ερωτηση: κυριε κατσαλουλη ξερετε πως λεγεται ενας αναρχικος που βαζει
υποψηφιοτητα για αξιωμα εξουσιας ?

απαντω με αστειο επειδη με ρωτησατε

η απαντηση με ιδιωτικο εαν θελετε

*/