poster for infosystem

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Thu Sep 18 17:06:42 EEST 2003

On Thu, 18 Sep 2003, Stoilis Giannis wrote:

> - Νομίζα ότι μία μας φτάνει. Το περίπτερό μας δεν θα είναι τόσο μεγάλο
> και δεν νομίζω να μπορούμε να την βάλουμε πουθενά αλλού.

Αν χρειαζόμαστε μόνο μία, δεν υπάρχει λόγος να εκτυπώσουμε άλλες
infosystem-specific αφίσες.

> - ΟΚ, φτιάξε μου μία χωρίς χορηγούς
> - Το μαγαζί μου είπε ότι τα θέλει σε format Coreldraw ή Photoshop. Βάλε
> μου κάπου να τραβήξω σε αυτά τα format ή όποιο μπορείς με αξιοπρεπή
> ανάλυση για να γίνει αφίσα.

Δε κατάλαβα.. BMP ή TIFF δεν του κάνει? Ή σε πολύ επαγγελματίες πέσαμε ή
σε πολύ ηλίθιους =)

BTW, προφανώς δεν υπάρχει πρόβλημα για photoshop format.

> - Να το κάνουμε ΜΑΤ ή απλό χαρτί; Το ΜΑΤ μου φάνηκε ποιο ποιοτικό...

MAT. Αν είναι να κάνουμε κάτι, ας το κάνουμε σωστά και καλά!

> - Δεν ανέφερα τίποτα στην τύπισσα για το αν θέλει να μας κόψει μέρος ή
> ολόκληρη την τιμή ή να μας μας κάνει μία ακόμα αφίσσα δωρεάν με τον όρο
> να βάλει το όνομά της στην αφίσσα. Αξίζει τον κόπο; Τι λέτε;

Μπορεί να αξίζει τον κόπο, αν και δεν ξέρω που να χωρέσουμε το logo της.
Για μια αφίσα, μπορεί να μην αξίζει τον κόπο.. Καλύτερα όχι ισως, γιατί αν
γίνει μικρό το logo της θα έχει παράπονα και άμα γίνει μεγάλο θα αδικηθούν
οι άλλοι σπόνσορες.

Whatever.

Δημήτρης

--
Department of Computer Engineering and Informatics
University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)