poster for infosystem

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Sep 18 17:20:26 EEST 2003

Dimitris Glezos wrote:
> Μπορεί να αξίζει τον κόπο, αν και δεν ξέρω που να χωρέσουμε το logo της.
> Για μια αφίσα, μπορεί να μην αξίζει τον κόπο.. Καλύτερα όχι ισως, γιατί αν
> γίνει μικρό το logo της θα έχει παράπονα και άμα γίνει μεγάλο θα αδικηθούν
> οι άλλοι σπόνσορες.

Έλεγα να μεγαλώσει το ύψος της αφίσας μερικά εκατοστά, χωρίς να μικρύνει
η αφίσα μας, και να γράψει απλά το όνομά της και το τηλέφωνό της. Δεν
εννοούσα σε καμμία περίπτωση τίποτα πιο περίπλοκο, ούτε ότι θα σε βάλω
να την κάνεις εσύ. Εσύ απλά δώσε μου link να την κατεβάσω σε ότι format
επιλέξεις. Ίσως και σε παραπάνω από ένα...

- Γιάννης