poster for infosystem

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Thu Sep 18 00:39:10 EEST 2003

Dimitris Glezos wrote:

> Μία A0 (84 x 118) για το περίπτερο είναι OK νομίζω. Αν θέλουμε επιπλέον
> καμιά Α1 (59 x 84) για κάποιο άλλο μέρος (πχ στην είσοδο της έκθεσης ξέρω
> 'γω)..
>
> Επίσης μπορώ να βγάλω και μια χωρίς τους χορηγούς για μελλοντικά events.
> Αφού θα πάμε που θα πάμε να εκτυπώσουμε, μπορούμε να βγάλουμε ακόμη καμιά
> για το μέλλον.

- Νομίζα ότι μία μας φτάνει. Το περίπτερό μας δεν θα είναι τόσο μεγάλο
και δεν νομίζω να μπορούμε να την βάλουμε πουθενά αλλού.
- ΟΚ, φτιάξε μου μία χωρίς χορηγούς
- Το μαγαζί μου είπε ότι τα θέλει σε format Coreldraw ή Photoshop. Βάλε
μου κάπου να τραβήξω σε αυτά τα format ή όποιο μπορείς με αξιοπρεπή
ανάλυση για να γίνει αφίσα.
- Να το κάνουμε ΜΑΤ ή απλό χαρτί; Το ΜΑΤ μου φάνηκε ποιο ποιοτικό...
- Δεν ανέφερα τίποτα στην τύπισσα για το αν θέλει να μας κόψει μέρος ή
ολόκληρη την τιμή ή να μας μας κάνει μία ακόμα αφίσσα δωρεάν με τον όρο
να βάλει το όνομά της στην αφίσσα. Αξίζει τον κόπο; Τι λέτε;

- Γιάννης