poster for infosystem

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Wed Sep 17 16:29:50 EEST 2003

Μία A0 (84 x 118) για το περίπτερο είναι OK νομίζω. Αν θέλουμε επιπλέον
καμιά Α1 (59 x 84) για κάποιο άλλο μέρος (πχ στην είσοδο της έκθεσης ξέρω
'γω)..

Επίσης μπορώ να βγάλω και μια χωρίς τους χορηγούς για μελλοντικά events.
Αφού θα πάμε που θα πάμε να εκτυπώσουμε, μπορούμε να βγάλουμε ακόμη καμιά
για το μέλλον.

Δημήτρης

On Mon, 15 Sep 2003, Stoilis Giannis wrote:

> Πηρα τιμή από ένα μαγαζί σήμερα: 30 Ευρώ / τετραγωνικό μέτρο. Έγχρωμο.
> Χαρτί ματ ή απλό. Η τιμή μειώνεται ανάλογα με το μέγεθος.
>
> Θα πάω αύριο και από άλλο...
>
> Τι διαστάσεις την θέλουμε την αφίσα; Τι λέτε;
>
> - Γιάννης

Department of Computer Engineering and Informatics
University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)
ICQ: 9295964, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)