diamartyria

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Tue Sep 9 00:40:24 EEST 2003

οπως ο συλλογος κανει την δικη του διαμαρτυρια απεναντι στους
ευρωβουλευτες
ετσι και εγω ως αντιεξουσιαστικο στοιχειο κανω την δικη μου διαμαρτυρια
εναντια στο board

διαφωνω με μια διαμαρτυρια

1) που δεν εχει φατσα καρτα το σημα του συλλογου βαζοντας εαυτον πανω
απο τον συλλογο

2) που διωχνει κοσμο μακρια απο site του συλλογου
προς οφελος ενος αλλου οργανισμου οσο και εαν
υποστηριζω τον οργανισμο αυτον

3) που αναγελλει οτι οι σελιδες του συλλογου εκλεισαν , ασχετα με το εαν
αυτο συμβαινει στην πραγματικοτητα ή οχι , προκειται περι σοβαρου
επικοινωνιακου σφαλματος, ουσιαστικα σβησιμο
του συλλογου επικοινωνιακα απο τον χαρτη

4) που παρουσιαζει μια γκριζα εικονα για τον συλλογο στην πρωτη επαφη
ενος νεου χρηστη σε αντιθεση με την πραγματικοτητα

5) δηλωνω οτι στηριζω ανεπιφυλακτα την προσπαθεια της ομαδας epatents
αλλα διαφωνω καθετα με το
επικοινωνιακο στησιμο της διαμαρτυριας, ειναι ασχημη και το κυριοτερο
*εξαναγκαζει* σε  redirect , οτι χειροτερο δηλαδη για ενα πολιτικο
μηνυμα

6) η φορτικη επικριτικοτητα μου ειναι κυριως απεναντι στα επικοινωνιακα
skills της ομαδας epatents τα οποια ειναι χειριστα, δεν διαφωνω
ουτε με το περιεχομενο της διαμαρτυριας τους,
ουτε με τους ιδιους προσωπικα, αν και ο κυριος ιατρου θα διαπιστωσε οτι
μου αρεσουν οι προκλησεις

7) η διαμαρτυρια αυτη ερχεται λογω του οτι επειδη
υπαρχει μια μικρη αναφορα στο RAM για εμας δεν θελω το πρωτο πραγμα που
θα δειξουμε να ειναι μια γκριζα εικονα

8) με το να δινουμε την δυνατοτητα επιλογης στον επισκεπτη μας για το τι
θα δει (οχι redirect,
μεγαλο link προς τον συλλογο, οχι "σελιδα κλειστη" ) νομιζω οτι τα
πραγματα διορθωνονται χωρις να χαλασουμε την διαμαρτυρια

9) εχοντας συζητησει με το board δεν εχω ελπιδες οτι θα αλλαξει κατι,
δηλωνω οτι αυτο το πραγμα ειναι ΑΣΧΗΜΟ και εμενα παροτι τιθομαι υπερ του
περιεχομενου του δεν με αντιπροσωπευει

10) δεν ειμαι web dev, αντιθετως οι δικες μου
σελιδες ειναι χειριστες , αλλα ειναι οι δικες μου
και οχι η εικονα του συλλογου

11) το δικαιον μιας προσπαθειας αυτοανερειται εαν προβαλλεται με τον
λαθος τροπο στο λαθος κοινο

ο κυριος τσακαλογλου εχει στηλη σε περιοδικο και ειναι πολυ ωριμοτερος
να σας ενημερωσει τι εστι
"επικοινωνιακη πατατα", τελος απο εμενα αυτης της καταγραφης για την
ιστορια

θα παρακαλουσα τον admin του lugistics να αλλαξει
το email μου στο lugistics σε zakinthinos at hellug.gr, δεν εχω παρει ποτε
mail της announce, ναι εχω στειλει mail στο aliases@ , δεν απαντηθηκε

τον ταμια να μας πει εαν υπαρχει ο νεος λογαριαμσμος γιατι χρωσταω λεφτα
στον συλλογο

-
giorgos tsimaras - odigies: members.hellug.gr/zakinthinos